پیش‌بینی ادامه روند صعودی بیت‌کوین

پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که روند صعودی بیت‌کوین تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار امروز روند متعادلی را در پیش گرفت، دو رمزارز بزرگ بازار مانند بیت‌کوین و اتریوم رشد کمتر از یک درصد را تجربه کردند اما بی‌ان‌بی توانست رشد ۵.۸ درصدی را تجربه کند و به محدوده ۳۲۷ دلار برسد، دوج‌کوین نیز همچنان پیشتاز رشد بازار است و امروز توانست رشد ۲۶ درصدی را تجربه کند و دلیل این موضوع نیز به خرید سهام توئیتر توسط ایلان‌ماسک بازمی‌گردد، پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که روند صعودی بیت‌کوین تداوم داشته باشد.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۰ هزار ۶۱۳ دلار

تغییرات: رشد ۰.۵۹ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۹۲ دلار

تغییرات: رشد ۰.۵۴ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۲۷ دلار و ۴۹ سنت

تغییرات: رشد ۵.۸۱ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۶۱ دلار

تغییرات: رشد ۰.۸۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۱۱ دلار

تغییرات: رشد ۲.۸۸ درصدی

سولانا (SOL): ۳۳ دلار و هفت سنت

تغییرات: افت ۰.۵۵ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۱۴۶ دلار

تغییرات: رشد ۲۶.۳۱ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۹۰۱ دلار

تغییرات: افت ۰.۷۵ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۷۰ سنت

تغییرات: رشد ۰.۲۳ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۳۲ دلار

تغییرات: افت ۰.۸۸ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۹ دلار و ۳۸ سنت

تغییرات: رشد ۴.۵۳ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیش‌بینی ادامه روند صعودی بیت‌کوین

حمایت: ۲۰ هزار ۲۵۷ دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار سقف کانال نزولی

پیش‌بینی: به نظر می‌رسد بیت‌کوین در حال تکمیل ساختار پولبک خود باشد، با تکمیل این ساختار احتمال رشد قیمتی فراهم خواهد شد و می‌تواند تا محدوده ۲۴ هزار دلار حرکت کند.

(سیگنالی درخصوص خریدوفروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۳۳ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۹.۸۷ درصد

پیش‌بینی ادامه روند صعودی بیت‌کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. )

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۹۳۴ میلیارد ۸۳۹ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۶ میلیارد ۱۸ میلیون دلار

پیش‌بینی ادامه روند صعودی بیت‌کوین

شاخص ترس و طمع

کاهش یک واحدی شاخص ترس و طمع نسبت به روز گذشته

پیش‌بینی ادامه روند صعودی بیت‌کوین

اخبار بازار رمزارزها

ارزش استیبل کوین HUSD پس از حذف از صرافی هوبی ۷۲ درصد سقوط کرد

پس از آنکه هوبی اعلام کرد که استیبل کوین HUSD را روز جمعه از صرافی خود حذف کرده است، این توکن برابری خود با دلار آمریکا را از دست داد و به پایین‌ترین سطح قیمت ۰.۲۸ دلاری رسید. البته، هوبی اعلام کرد که کاربران همچنان می‌توانند توکن‌های HUSD خود را با تتر مبادله کنند. این استیبل کوین که توسط «استیبل یونیورسال» منتشر شده است، در اوایل سال جاری نیز در حفظ نرخ برابری خود با دلار دچار مشکل شده بود.

قدمت خودپردازهای بیت کوینی به ۹ سال رسید

اولین خودپرداز بیت کوین جهان در ۲۹ اکتبر سال ۲۰۱۳ (۷ آبان ۱۳۹۲) در کافی شاپی در مرکز شهور ونکوور کانادا توسط شرکت روبو کوین (Robocoin) نصب شد که در همان هفته اول مجموعاً میزبان ۳۴۸ تراکنش به ارزش ۱۰۰,۰۰۰ دلار بود. طبق آمارهای کوین ای‌تی‌ام ریدار (Coin ATM Radar)، در حال حاضر ۳۸,۸۰۴ دستگاه خودپرداز ویژه بیت کوین و ارزهای دیجیتال در سراسر جهان وجود دارد.

مقام سازمان ملل: تروریست‌ها از ارزهای دیجیتال برای تأمین مالی فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند

اسوتلانا مارتینوا، مدیر هماهنگی بخش مقابله با تأمین مالی تروریسم در سازمان ملل، گفته است گروهای تروریستی‌ای که دسترسی آنها به سیستم‌های مالی رسمی مسدود شده است، برای تأمین مالی اقدامات جنایت‌کارانه خود به ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند. او گفته استفاده از پول نقد و حواله از گذشته جزو شیوه‌های رایج برای تأمین مالی تروریسم بوده است، اما این گروه‌های تروریستی فعالیت‌های خود را با فناوری‌های جدید نیز سازگار کرده‌اند و یکی از این فناوری‌ها ارزهای دیجیتال است.

شکست کمیسیون بورس اوراق بهادار دستاوردی بزرگ برای صنعت ارزهای دیجیتال خواهد داشت

کارشناسان حقوقی ارز دیجیتال احتمال می‌دهند که کمیسیون بورس اوراق بهادار در پرونده شکایت خود علیه ریپل به‌سختی شکست بخورد. آنها عقیده دارند که این حکم می‌تواند به‌شدت ظرفیت این نهاد را برای نظارت بر مقررات بخش دارایی‌های رمزنگاری‌شده محدود کند. در حقیقت، این یک پیروزی بزرگ برای صنعت و نوآوری در ایالات متحده خواهد بود. همچنین، نتیجه این پرونده می‌تواند آزمون «هاوی» را بی‌اعتبار کند. گری گنسلر از آزمون هاوی برای اثبات اینکه ارزهای دیجیتال اوراق بهادار هستند یا نه، استفاده کرده است.

پیتر برنت: بازار نزولی دوج کوین به پایان رسیده است

پیتر برنت، معامله‌گر پرسابقه عقیده دارد که بازار نزولی دوج کوین در ماه مه (اردیبهشت) سال گذشته آغاز شد و اکنون به پایان رسیده است. او این تحلیل را در توئیتر خود پس از آن بیان کرد که قیمت دوج کوین به‌دنبال خرید پلتفرم توئیتر توسط ایلان ماسک افزایش یافت. با این حال، برنت به معامله‌گران هشدار داد که در دام این اشتباه رایج نیوفتند که پایان بازار نزولی به‌طور خودکار به‌معنای شروع بازار صعودی است.

نقشه بازار

پیش‌بینی ادامه روند صعودی بیت‌کوین

کد خبر 616194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.