تجلیل از پژوهشگران پیش‌همایش علم‌ و فناوری در دفاع مقدس

۳۷ پژوهشگر برتر در پیش‌همایش جایگاه علم‌ و فناوری در دفاع مقدس با حضور جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تجلیل شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع پرس، پیش‌همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس امروز _سه‌شنبه دهم آبان‌ماه_ با حضور امیر نبی‌سهرابی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

امیر حیدری، رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس با اشاره به برگزاری همایش سراسری نقش علم و فناوری در دفاع مقدس طبق دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: اجرای این همایش در دستور ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفت. کمیته علمی در دانشگاه مالک اشتر تشکیل شد و سه جلسه شورای سیاستگذاری به ریاست سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خرداد، شهریور و مهرماه امسال برگزار شد.

وی افزود: بر اساس مصوبات مقرر شد پیش‌همایش‌های سازمانی در سازمان‌های مختلف برگزار شود و اختتامیه همایش نیز پانزدهم آذرماه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

امیر حیدری تصریح کرد: چکیده ۲۹۳ مقاله در پنج محور اصلی در سایت قرار گرفته است.

در بخشی از همایش فاطمه رضوی‌راد، مسئول آموزش و پژوهش سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دوران دفاع مقدس به ارائه چکیده برخی از مقالات پرداخت.

در پایان از ۳۷ پژوهشگر برتر در این همایش تقدیر شد.

کد خبر 616188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.