سفر به کربلا در 3 روز با علم سبز!

می خواهید در کمترین زمان حرم امام حسین(ع) را زیارت کنید و بازگردید؟ تور کربلا 3 و 4 روزه پیشنهاد علم سبز برای شماست.

سفر به کربلا اصلا به زمان خاص محدود نیست! چون خوشبختانه در حال حاضر شرایط مناسبی برای برگزاری تور کربلا ایجاد شده است. در گذشته مشرف شدن به سرزمین کربلا فقط با شرایط خاص و در ایام مخصوص امکان پذیر بود. ایام شهادت امام حسین(ع) و اربعین حسینی دو تاریخ مهم برای حضور زائران در کربلا محسوب می شود. چون گفته شده در این ایام زیارت کربلا ثواب چندین برابری دارد.

اما خیلی از مردم به هیچ وجه توانایی حضور در کربلا در این ایام را ندارند. مشکلات کاری و خانوادگی می تواند جزو دلایل عدم توانایی مردم برای شرکت در کاروان کربلا در ایام محرم باشد.

همچنین تغییر فصل هم می تواند یکی از دلایل کمتر شدن تعداد سفر به کربلا محسوب شود. شروع فعالیت مدارس و اداره های دولتی و سرد شدن هوا ممکن است باعث شود مردم کمتر به فکر حضور در کربلا باشند.

البته در این میان افراد زیادی هستند که به خاطر خلوت تر بودن شهر کربلا در فصول سرد سال، تقاضای برگزاری تور زیارتی کربلا در این فصول را دارند. شاید این تقاضا در مراکز زیارتی خیلی کمی اجرا شود، چون فراهم کردن تمهیدات لازم برای برگزاری تور کربلا در شرایط آب و هوایی خاص، خیلی دشوار به نظر می رسد.

قیمت تور کربلا در پاییز و زمستان ۱۴۰۱

سفر به کربلا در 3 روز با علم سبز!

حالا اصلا هزینه تور کربلا در پاییز و زمستان چقدر است؟ چه چیزهایی بر هزینه سفر به کربلا تاثیرگذارند؟

این روزها هر چه هزینه سفر پایین تر باشد، مردم علاقه بیشتری به شرکت در آن دارند. تورهای زیارتی به طور کلی هزینه مناسب تری در مقایسه با سفر شخصی دارند. بنابراین همه به دنبال کمتر کردن هزینه های سفر خود هستند.

می خواهیم بررسی کنیم چطور می توان هزینه سفر به کربلا را کاهش داد؟ هر سفر زیارتی و سیاحتی هزینه هایی در پی خواهد داشت. تهیه کردن مدارک مورد نیاز، رزرو کردن هتل، خرید بلیط، خرید سوغاتی، حمل و نقل در کربلا و عوارض خروج از کشور همگی نمونه هایی از هزینه ها در سفر به کربلا محسوب می شوند.

اما چطور می توان ای هزینه را به حداقل رساند؟

برای کمتر کردن هزینه سفر به کربلا باید به فکر شرکت در کاروان زیارتی باشید. کاروان های های زیارتی از چندین نظر می تواند صرفه اقتصادی داشتن باشد. چون:

  • نیازی به خرید بلیط تکی نیست!

زمانی که وارد تور کربلا می شوید، نیازی نیست شخصا برای خرید بلیط سفر اقدام کنید. چون این وظیفه به عهده مسئولان کاروان است که بلیط تمام زائران را تهیه نماید. معمولا خرید بلیط های گروهی باعث کاهش هزینه ها می شود.

  • ویزا لازم نیست تهیه کنید!

این روزها حتی برای سفر به کربلا هم احتیاج به تهیه ویزا نیست! یعنی برخلاف گذشته، به هیچ وجه هزینه ای به عنوان ویزای شخصی از زائران اخذ نمی شود.

  • نگران پیدا کردن هتل درجه یک نباشید!

هتل ها و به طور کلی اقامتگاه ها نقش مهمی در تعیین هزینه های سفر به کربلا دارند.

هنگام ثبت نام در تور کربلا، مسئولیت و نگرانی بابت پیدا کردن هتل باکیفیت و قیمت مناسب نخواهید داشت. چون شرکت های زیارتی معتبر مثل: علم سبز اطلاعات کامل‌تری راجع به کیفیت هتل‌های کربلا و هزینه اقامت در آن ها دارند. به همین خاطر هم می توانند بهترین شرایط اقامتی را در کربلا برای اعضای کاروان فراهم کنند.

  • سوغاتی فقط برای خودتان بخرید!

خیلی ها از زیاد بودن هزینه تور کربلا گله مند هستند، در صورتی که بخش زیادی از پول خود را به خرید سوغاتی اختصاص می دهند.

یک راه کاملا منطقی برای کمتر کردن پایین آوردن هزینه های سفر به کربلا، حذف سوغاتی است! لزومی ندارد بخش زیادی از پول خود در سفر را خرج خرید سوغاتی کنید.

  • تور زمینی کربلا را انتخاب کنید!

نوع تور زیارتی کربلا هم از دیگر نکات مهم هنگام برای کم کردن هزینه سفر محسوب می شود. تور زمینی کربلا مختص آن دسته از عزیزانی است که میخواهند با قیمت مناسب عازم کربلای معلی شوند.

تور کربلا پاییز 1401

شهر کربلا در کشور عراق اغلب آب و هوای گرمی دارد. اگر می خواهید در شرایط آب و هوایی مناسب به کربلا سفر کنید، فصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی به نظر می رسند. برای شرکت در تور کربلا پاییز 1401 بهتر است حتما از یک شرکت زیارتی معتبر کمک بگیرید. شرکت هایی که به طور مداوم تور زیارتی کربلا را برگزار می کنند، می توانند شرایط مناسبی را برای زائران فراهم کنند. در کاروان کربلا می توانید حرم امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و حرم حضرت علی(ع) در شهر نجف را زیارت کنید. البته حضور در سامرا و کاظمین هم در صورت برقراری شرایط مناسب امنیتی، امکان پذیر خواهد بود.

تخفیف تور کربلا 3 و 4 روزه

سفر به کربلا در 3 روز با علم سبز!

می خواهید در کمترین زمان حرم امام حسین(ع) را زیارت کنید و بازگردید؟ تور کربلا 3 و 4 روزه پیشنهاد علم سبز برای شماست. اگر شما هم به دلیل مشغله کاری نمی توانید زمان طولانی را به سفر کربلا اختصاص دهید، می توانید تور 3 روزه هوایی را انتخاب کنید. تمام خدمات رفاهی و اقامتی در این سفر برای شما فراهم می شود. تنها تفاوت آن با دیگر تورهای کربلا، مدت زمان آن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور کربلا 3و 4 روزه کافیست همین حالا به وب سایت علم سبز مراجعه کنید کارشناسان تور کربلا علم سبز آماده پاسخگویی به شما زائرین عزیز می‌باشند.

کد خبر 616117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.