اجرای طرح زیباسازی دیوارهای سطح شهر شلمزار

سرپرست شهرداری شلمزار گفت: طرح زیباسازی دیوارهای سطح شهر توسط واحد خدمات شهری و فضای سبز شهرداری اجرا شده است.

محسن نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به ضرورت فضاسازی شهری، شهرداری شلمزار نسبت به تعویض المان قدیمی و نصب المان جدید در میدان نماز شهر با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال اقدام کرد و عملیات تکمیل آب‌نما و نصب فواره انجام شد.

وی از اجرای طرح زیباسازی دیوارهای سطح شهر شلمزار توسط واحد خدمات شهری و فضای سبز شهرداری خبر داد و افزود: قرارداد رنگ‌آمیزی و نقاشی دیواری حدود ۴۰۰ مترمربع است که همچنان ادامه دارد، هدف از این اقدام، آراستگی سیمای عمومی شهر و ایجاد نشاط شهروندی است.

سرپرست شهرداری شلمزار خاطرنشان کرد: در فرآیند اجرای این طرح، دیوارهای سطح شهر با مضامین فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، به صورت طراحی، نقاشی و دیوار نویسی زیباسازی می‌شود.

نجفی اضافه کرد: اجرای طرح جاده سلامت در بافت فرسوده پیش‌بینی شده و نیازمند تأمین اعتبار است. این جاده در مسیر یک حمام تاریخی و دریاچه شهر شلمزار قرار دارد.

وی تصریح کرد: شلمزار کاربری فرهنگی ندارد، تنها یک فرهنگسرا در شمال شهر قرار دارد که هنوز تکمیل نشده است. هسته اصلی شهرها بافت فرسوده است و ریشه‌ها، فرهنگ‌ها و اصالت‌ها از همین مناطق نشأت گرفته است.

سرپرست شهرداری شلمزار گفت: بافت‌های فرسوده از آن جهت منطقه کم‌ارزش از نظر مالی محسوب می‌شود که به گسترش آسیب‌های اجتماعی دامن می‌زند؛ این محلات باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

کد خبر 616115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.