۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
تلویزیون شیائومی ES70 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شیائومی تلویزیون ES70 را با وضوح 4K و قیمت ۶۲۱ دلار در چین معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شیائومی تلویزیون ۷۰ اینچی Mi TV ES70 را با وضوح 4K در چین معرفی کرد. این محصول از وضوح ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۷.۸ درصد بهره می‌برد و ۹۴ درصد گستره رنگی DCI-P3 را نیز پوشش می‌دهد. این تلویزیون هوشمند از ۱۰.۷ میلیارد رنگ و فناوری بهبود نمایش محتوای متحرک پشتیبانی می‌کند.

یکی از قابلیت‌های مهم ES70 شیائومی، بهره گرفتن از فناوری نور زمینه چندناحیه‌ای آن است. این تکنولوژی امکان تنظیم نور صفحه را تا ۴۰۹۶ سطح با حداکثر روشنایی ۷۰۰ نیت ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، الگوریتم‌های هوشمند دستگاه به افزایش وضوح تصویر، تجزیه و تحلیل محتوا به طور لحظه‌ای و کاهش نویز کمک می‌کنند. تلویزیون جدید شیائومی حتی هنگام پخش فیلم‌هایی با وضوح پایین نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و وضوح تصویر را به 4K ارتقا می‌دهد.

تلویزیون هوشمند Mi TV ES70 از پردازنده چهار هسته‌ای MT9638 A55 مدیاتک قدرت می‌گیرد و از رم دو گیگابایتی به همراه حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد. این محصول از وای‌فای دوبانده پشتیبانی می‌کند و به سیستم صوتی دوگانه ۱۲.۵ واتی مجهز شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از دستیار Xiao AI، بلندی صدا و دیگر ویژگی‌های این تلویزیون را از راه دور و با دستورهای صوتی کنترل کنند.

علاوه بر این، تلویزیون هوشمند ذکر شده را می‌توان به اکوسیستم هوشمند شیائومی متصل کرد، ES70 با دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید، OIS، مک و ویندوز سازگار است. تلویزیون شیائومی ES70 از سه درگاه HDMI، دو پورت USB، یک درگاه شبکه و یک رابط آنتن بهره می‌برد. این محصول با قیمت حدود ۶۲۱ دلار در چین به فروش می‌رسد.

کد خبر 616022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.