پیشرفت پروژه‌های شهری و عمرانی شهرداری سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از پیشرفت پروژه‌های شهری و عمرانی این شهر خبر داد.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیشرفت پروژه‌های شهری و عمرانی شهرداری، اظهار کرد: پروژه بلوار فدک پس از اجرای عملیات خاک‌ریزی گسترده، زیرسازی و جدول‌گذاری در مرحله احداث دوربرگردان‌ها قرار دارد و آسفالت‌ریزی بعد از چهارراه احمد پناهی انجام شده است.

وی افزود: عوامل و ماشین‌آلات راهسازی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان، روزانه و به صورت مستمر در حال تلاش برای پیشرفت این پروژه شهری هستند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان، با اشاره به اقدام مؤثر شهرداری جهت بازگشایی خیابان باهنر، خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح تعریض خیابان باهنر، عملیات تخریب ملک تملک شده توسط ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری با همکاری شهرداری منطقه یک انجام شد.

ذوالفقاری ادامه داد: این سازمان در راستای تسهیل تردد شهروندان در این مسیر، عملیات آواربرداری و پاکسازی مکان تخریب شده را انجام داده است.

وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: عملیات تسطیح و آماده‌سازی محوطه زمین‌های نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان گفت: اجرای کف‌فرش پیاده‌روی خیابان میرزا کوچک‌خان جنگلی، آماده‌سازی محوطه بوستان زائر برای احداث نمازخانه، جدول‌گذاری محوطه جنوبی و پیرامون پیست اسکیت بوستان نشاط در منطقه مسکن مهر و ایجاد دوربرگردان در انتهای بلوار قدس به سمت میدان امام رضا (ع) از اقدامات سازمان طی روزهای اخیر بوده است.

کد خبر 615854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.