۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
پیشرفت پروژه جاده سیلو سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از پیشرفت پروژه جاده سیلو سمنان خبر داد و گفت: اجرای پروژه جاده سیلو از اولویت‌ها و مهم‌ترین اهداف سازمان است.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیشرفت پروژه جاده سیلو سمنان اظهار کرد: پیشرفت پروژه این جاده به طور مستمر و مداوم توسط ماشین‌آلات راهسازی سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سمنان در حال انجام است. این سازمان از ابتدا با تمام امکانات و تجهیزات خود در حال پیشبرد این پروژه مهم است.

وی افزود: اجرای پروژه جاده سیلو سمنان از اولویت‌ها و مهم‌ترین اهداف سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سمنان است. این سازمان با تمام توان خود و با استفاده از ماشین‌آلات راهسازی در حال انجام وظیفه است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده، پروژه جاده سیلو سمنان با همت و تلاش روزانه کارکنان و ماشین‌آلات راهسازی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان در حال آماده شدن برای استفاده شهروندان در آینده نزدیک است.

ذوالفقاری تصریح کرد: پیشرفت پروژه جاده سیلو سمنان، عملیات خاک‌ریزی و تسطیح به صورت گسترده در سطح این جاده انجام شده است.

کد خبر 588571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    2 0
    مرگ بر اسرائيل