خیابان‌های شهر دوحه به استقبال بازی ایران-انگلیس رفتند+ عکس

در فاصله بیست ‌و یک‌روز تا آغاز رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، پرچم کشورهای حاضر در این تورنمنت ازجمله ایران و انگلیس در خیابان‌های شهر دوحه نصب شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در فاصله کمتر از بیست و یک‌روز تا شروع رقابت‌های مهیج و جذاب جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، تمامی کشورها به‌دنبال آماده‌سازی پرقدرت برای حضور در مهم‌ترین رویداد فوتبالی دنیا هستند و از طرفی کشور قطر به‌عنوان میزبان جام‌جهانی، در حال انجام تدارکات ویژه‌ای است تا بوی جام‌جهانی را نه‌تنها در شهر دوحه که در سراسر جهان پخش کند.

یکی از اتفاقات ویژه در سطح شهر دوحه توجه به دیدارهای اول ۳۲ تیم حاضر در جام‌جهانی ۲۰۲۲ است. در خیابان اصلی شهر دوحه، این روزها پرچم کشورهایی که در بازی اول به‌مصاف هم خواهند رفت، کنار هم قرار گرفته تا تب فوتبال در قطر داغ‌تر از هر زمان دیگری شود.

در ۱۶ قسمت این خیابان، به ۱۶ مسابقه اول هر تیم اشاره شده که این اقدام، ایده جالبی به‌نظر می‌رسد، همچنین قرار است این ایده بعد از شروع جام‌جهانی نیز ادامه پیدا کند. به‌این صورت که بعد از انجام بازی‌های هر گروه در دور اول، پرچم کشورها برای بازی دوم کنار هم قرار می‌گیرند.

خیابان‌های شهر دوحه به استقبال بازی ایران-انگلیس رفتند+ عکس

یکی از بخش‌های خیابانی شهر دوحه، به بازی تیم‌های ملی ایران و انگلیس اختصاص یافته است که نمای جذابی را به‌رخ پیاده‌روها و بینندگان می‌کشد؛ ضمن اینکه آمادگی قطر از شروع هرچه‌زودتر این رقابت‌ها را نیز نشان می‌دهد.

کد خبر 615790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.