ایجاد روحیه نشاط میان شهروندان از برنامه‌های شهرداری است

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری در تلاش است تا در امر همگانی کردن ورزش شهروندی فعال شود، چراکه سلامت جامعه در گرو سلامت روحی و جسمی شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز_ یکشنبه هشتم آبان‌ماه_ در برنامه ورزش صبحگاهی، ضمن ابراز خرسندی از حضور شهروندان و ورزش دوستان در این برنامه، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم شهرداری در کنار انجام اقدامات عمرانی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان است.

وی افزود: شهرداری در تلاش است تا در امر همگانی کردن ورزش شهروندی فعال شود، چراکه سلامت جامعه در گرو سلامت روحی و جسمی شهروندان است.

سرپرست شهرداری شهرکرد خواستار تحول و تلاش مربیان ورزش صبحگاهی برای تسری ورزش همگانی در تمام نقاط و بوستان‌های سطح شهر و جذب شهروندان شد.

نجفی تصریح کرد: با اجرای طرح انتقال پساب بهرام‌آباد به شهرکرد، آب مصرفی فضای سبز از پساب پس از انجام مراحل تصفیه و رعایت مسائل زیست‌محیطی تأمین می‌شود. استفاده نکردن از آب شرب شهری برای مصارف مربوط به فضای سبز همواره مورد تاکید مدیریت شهری بوده و اجرای طرح انتقال پساب در دستور کار شهرداری قرار داده شده است.

نجفی گفت: پساب یکی از روش‌های خوبی است که می‌تواند در کوتاه‌مدت به حل بحران‌های آبی کمک کند تا با خشک‌سالی موجود به وسیله پساب مقابله کنیم.

به گزارش ایمنا، شهروندانی که در این ورزش صبحگاهی شرکت کرده بودند، مسائل و مشکلات خود را با سرپرست شهرداری در میان گذاشتند و به منظور رفع مشکلات، پیشنهادهایی درخصوص برنامه‌ها و مسابقات ورزشی ارائه کردند.

کد خبر 615729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.