ضرورت توسعه روگذرها و زیرگذرهای شهر

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: معضلات ترافیکی، مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است و به منظور رفع آن‌ها باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده شود و روگذرها و زیرگذرهای شهر توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی با اشاره به ضرورت اجرای روگذر و زیرگذر در شهرکرد، اظهار کرد: پیروی تفاهم‌نامه منعقد شده با قرارگاه خاتم‌الانبیاء، مطالعات اجرای سه پروژه روگذر و زیرگذر در دست انجام است و هفته جاری عملیات نقشه‌برداری انجام می‌شود.

وی افزود: طرح مطالعاتی روگذر و زیرگذر میدان معلم آماده و در شورای ترافیک استان و شهرستان تأیید شده، اما طرح مطالعاتی پروژه تقاطع آیت‌الله طالقانی به خیابان آیت‌الله کاشانی و خیابان بوعلی سینا به کمربندی ۱۵ خرداد در دست انجام است.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این سه پروژه پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: دو پروژه مذکور پس از تکمیل طرح مطالعاتی جهت تصویب به شورای ترافیک شهرستان و استان ارسال می‌شود.

نجفی با بیان اینکه این پروژه‌ها با هدف کاهش و روان‌سازی ترافیک پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: معضلات ترافیکی مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است و باید به منظور رفع این مشکلات از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده شود.

وی گفت: تلاش داریم آماده‌سازی جاده تپه نورالشهدا با همکاری دستگاه‌های متولی هرچه سریع‌تر به اتمام برسد تا شهروندان بتوانند از این مکان معنوی برای برگزاری مراسم ملی و مذهبی استفاده کنند.

نجفی با بیان اینکه ۶۰۰۰ هزار اصله نهال از سال گذشته در شهرک منظریه غرس شده است، تاکید کرد: جمع‌آوری زباله و حمل‌ونقل عمومی توسط شهرداری در شهرک منظریه انجام می‌شود و تفاهم‌نامه‌ای میان اداره‌کل راه و شهرسازی، شهرداری شهرکرد و استانداری برای واگذاری شهرک منظریه به شهرداری تنظیم شده است.

کد خبر 615703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.