شهرکرد در ترافیک و پارکینگ مشکل جدی دارد

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: دغدغه‌ای که برای جای پارک خودرو در این شهر وجود دارد در بسیاری از شهرهای کشور نیست.

ماشاءالله ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرکرد تنها مرکز استان است که زیرگذر و روگذر ندارد، در ساماندهی ترافیک مشکل داشته و دغدغه‌ای که برای پارک خودرو در این شهر وجود دارد در بسیاری از شهرهای کشور نیست و باید این مشکل جدی شهر با اجرای پروژه‌های ترافیکی مناسب حل شود.

وی افزود: فضای سبز شهر دارای مشکل است، منطقه منظریه (مسکن مهر) به حال خود رها شده که لازم است اداره کل مسکن و شهرسازی تعهدات خود را در قبال آن اجرا کند.

عضو شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: پیش از آغاز فعالیت شورای ششم از نواحی مختلف شهر بازدیدهای میدانی شد و تلاش می‌شود از ظرفیت تمام کارکنان شهرداری استفاده شود و بتوان با هم اندیشی دیگر مسئولان اقدامات لازم را انجام داد.

وی ادامه داد: اولویت‌های شهر بر اساس موضوعات حوزه فرهنگی، عمرانی، معماری و زیباسازی شهر مدنظر قرار گرفته و دغدغه‌های مردم را در آغاز فعالیت شورای ششم شنیده‌ایم تا بعد از چهار سال شرمنده آن‌ها نباشیم.

عضو شورای اسلامی شهرکرد در دوره ششم، گفت: در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کنیم و با تمام وجود در این عرصه حاضر شدیم و امید است با تدبیر و عاقلانه روند مدیریت شهری را پیش ببریم.


 

کد خبر 515157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.