آرامش دشمن را خواهیم گرفت

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای خدمت به مردم آمده‌ایم و باید متحد باشیم، اگر دیگران را به اتحاد فرامی‌خوانیم، باید خودمان سرمشق ید واحده باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز_ یکشنبه هشتم آبان‌ماه_ در یکصد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نتیجه آشوب‌ها به داعش انسان‌کش و کودک‌کش بازمی‌گردد، اظهار کرد: دشمنان آماده هستند که در صحنه‌های بین‌المللی به ما آسیب بزنند، اما نخواهند توانست، چرا که دولت و ملت‌مان بیدار هستند.

وی ادامه داد: شهروندان با اعتقادات مذهبی عجین شدند و دشمن توسط داعش به جنگ با مذهب رفت که آنها را بر هم کوبیدیم و نمی‌توانند به ویرانه‌های داعش دلخوش کنند، مردم جهاد نکاح را نخواهند پذیرفت، حتی کسانی که فریب خوردند. دولت و ملت در مسیری هستند که به آبادانی بپردازند، به پیشرفت‌های خوبی رسیدیم که باید این را حس کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آرامش دشمن را خواهیم گرفت، اگر آرامش‌مان را بگیرند، گفت: در جهاد تبیین قصور کردیم و مردم و جوانان فریب خوردند، اگر به درستی این جهاد را در پیش می‌گرفتیم، شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی بزرگ پس از توطئه سال ۸۸ تمام رشته‌ها را پنبه کرد، افزود: مردم در تشییع شهدای شاه‌چراغ نیز به خوبی حاضر شدند.

چمران گفت: برای خدمت به مردم آمده‌ایم و باید متحد باشیم. اگر دیگران را به اتحاد فرامی‌خوانیم باید خودمان سرمشق ید واحده باشیم.

کد خبر 615690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.