به توصیه‌های رهبری درباره آب اصفهان عمل نشد!

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) به اصفهان در سال ۱۳۸۰، گفت: امیدواریم مسئولان امروز توصیه‌هایی را که آن روز مقام معظم رهبری در حوزه آب داشتند، بشنوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه هشتم آبان‌ماه_ در نطق پیش از دستور شصت‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) درباره شهید فهمیده فرمود؛ "رهبر ما آن نوجوان ۱۳ ساله است که خود را فدای پیروزی لشکر حق می‌کند."

وی با تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شیراز و دیگر رخدادهایی که سبب شهادت نیروهای بسیجی و نیروی انتظامی شد، افزود: اوج شقاوت دشمن در ۴۰ روز گذشته، حادثه شیراز بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) در سال ۱۳۸۰ به اصفهان، تصریح کرد: ایشان فرمودند: "نام اصفهان در شمار برجسته‌ترین مناطق کشور از لحاظ جهاد شجاعانه ثبت شده است"، امروز ما بابت بی‌توجهی به این شهر و استان متأسف هستیم.

وی ادامه داد: ۲۱ سال پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) توصیه‌هایی در خصوص این شهر داشتند و نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را به ویژه در حوزه آب مطرح کردند، اما هیچ‌کس به فکر نبود و خلاف جهت نیز کار شد.

نورصالحی خاطرنشان کرد: امیدواریم توصیه‌هایی را که آن روز رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) در حوزه آب داشتند، مسئولان امروز بشنوند.

کد خبر 615639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.