هدایت اغتشاشات نقشه و دخالت دشمن است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که برخی از افراد در جامعه به دنبال ایجاد تفرقه هستند و باید بدانند چه توطئه‌هایی را دنبال می‌کنند، گفت: بالاترین دخالتی که می‌توان در یک کشور داشت هدایت اغتشاشات در آن کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه هشتم آبان‌ماه_ در یکصدویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی، اظهار کرد: پیرامون موضوعات مختلف شهردار را به جلسات هم‌اندیشی دعوت کردیم تا موضوعات مورد بحث و بررسی قرار گیرد، حضور شهردار بر اساس نیاز و ایجاد پرسش توسط اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار برای حضور در این جلسات خواهد بود.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوانان نشان دادند که پشتیبان و در رکاب انقلاب هستند، ادامه داد: مهم‌ترین اتفاق این روزها شهادت زائران حرم شاهچراغ (ع) بود، اینکه یک نفر تفنگ به دست گیرد و وارد فضایی شود که هیچ‌گونه حفاظتی ندارد، هنر، رشادت و پیروزی نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در این ایام افراد دیگری در شهرهایی از جمله آمل و ملایر نیز به شهادت رسیدند، شهادت کودک یک ساله و هفت ساله از جنایتی بزرگ پرده برمی‌دارد، لذا از تمام ملت دعوت می‌کنیم ید واحده داشته باشند، تا دشمن نتواند بتازد، منفعت آمریکا ایجاد اختلاف در جامعه ایران است، البته انگلیسی‌ها نیز سال‌های سال است که به دنبال ایجاد تفرقه هستند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد در جامعه به دنبال ایجاد تفرقه هستند، لذا باید بدانند چه توطئه‌هایی را دنبال می‌کنند، افزود: بالاترین دخالتی که می‌توان در یک کشور داشت هدایت اغتشاشات در آن کشور است، دشمنان طی برنامه‌ای ساماندهی شده و متمرکز با صرف وقت و یارگیری از داخل و خارج طرح خائنانه خود را هم‌زمان با ایام آغاز سال تحصیلی در ایران اجرا کردند.

چمران ادامه داد: دست خائنان را قطع کردیم، اما آن‌ها نمی‌توانند پیشرفت ایران را ببینند، این در حالی است که جوانانی که در این مسیر حرکت می‌کنند نتیجه‌ای همچون سوریه که به کشوری مخروبه تبدیل شده است را شاهد خواهند بود.

وی تصریح کرد: سال‌ها به طول انجامید خرمشهر و شهرهای دیگر دوباره ساخته شود، اما هنوز به آن‌جا که باید نرسیدند، اگر رزمندگان و فرماندهی سردارانی همچون شهید سلیمانی و شهید همدانی نبودند، مشخص نبود که اکنون سوریه وجود داشت یا خیر.

کد خبر 615635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.