دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 14 چهاردهم (دانلود قسمت 14 آفتاب پرست) کامل ترافیک نیم رایگان

دانلود سریال آفتاب پرست قسمت چهاردهم 14، دانلود قسمت 14 آفتاب پرست کامل، دانلود قسمت چهاردهم سریال آفتاب پرست پژمان جمشیدی، دانلود قسمت 14 سریال آفتاب پرست نسخه کامل و با حجم نیم رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

گزارش ایمنا دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 14 چهاردهم. سریال آفتاب پرست یک سریال ایرانی در ژانر کمدی میباشد به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران برعهده دارد. از جمله بازیگران این سریال پر بازیگر میتوانی به پژمان جمشیدی و حمیدرضا آذرنگ اشاره کرد

***********************

برای دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 14 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 14 سریال آفتاب پرست

***********************

بازیگران سریال آفتاب پرست

پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان،‌ حسن زارعی، پیام احمدی نیا، سولماز غنی، شبنم قربانی، با هنرمندی:گوهر خیر اندیش، غلامرضا نیکخواه و آتیلا پسیانی، با حضور: سیاوش چراغی پور، فرهاد بشارتی، جواد خواجوی، عرفان ناصری، علی غریب، حامد وکیلی، سید سعید نعمتی، فروغ قجابگلو، با حضور افتخاری:سید کاظم احمدزاده و فرزین محدث گروه بازیگران «آفتاب پرست» را تشکیل داده اند.آدرنگ

درباره سریال آفتاب پرست

سریال کمدی «آفتاب پرست» به کارگردانی برزو نیک نژاد، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران از دوشنبه ۲۷ تیرماه هر هفته به صورت اختصاصی در فیلم نت منتشر می شود.

دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 14 چهاردهم (دانلود قسمت 14 آفتاب پرست) کامل ترافیک نیم رایگان

سریال جیران یک سریال در ژانر عاشقانه‌ و تاریخی به کارگردانی حسن فحتی میباشد. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی میباشد که میتواند رکورد سریال های قبلی را بزند در این سریال بازیگرانی همچون بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی و مریلا زارعی به ایفای نقش میپردازند

برای دانلود سریال جیران قسمت 33 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال جیران قسمت 33

بازیگران سریال جیران

‎بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه

داستان سریال جیران

جیران جدیدترین اثر حسن فتحی، کارگردان به نام کشور در ژانر عاشقانه خانوادگی که یکی از عظیم ترین آثار شبکه نمایش خانگی در سال 1400 خواهد بود. داستان سریال درمورد یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه به اسم جیران است که پادشاه عاشق او می شود اما مسیر این عشق، مسیر راحت و آسانی نخواهد بود!

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود فیلم خارجی و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

با انتخاب یک وبسایت خوب می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

دانلود قسمت 15 آفتاب پرست

دانلود فیلم بلک پنتر 2

دانلود فیلم پلنگ سیاه 2

دانلود فیلم Aquaman 2

دانلود فیلم Shazam 2

دانلود فیلم مارول ها

دانلود فیلم مرد مورچه ای 3

دانلود فیلم تبدیل شوندگان 7

در صورت تمایل به دانلود فیلم جدید به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس فیلمینو ارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

کد خبر 615587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.