گاندوها به تعطیلات ۲ هفته‌ای می‌روند

پس از پایان بازی‌های هفته یازدهم و تعطیلی لیگ‌برتر، تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به‌مدت دو هفته متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان شب گذشته _جمعه ششم آبان‌ماه_ در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولادشهر در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر ایران، نفت مسجدسلیمان را با نتیجه پنج بر یک شکست داد و به دومین پیروزی فصل دست پیدا کرد.

لیگ‌برتر فوتبال ایران پس از انجام بازی‌های هفته یازدهم، به‌دلیل اردوی تیم‌ملی فوتبال کشورمان و سپس تورنمنت جذاب و مهم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای حدود دو ماه تعطیل می‌شود و باشگاه‌های لیگ‌برتری باید به اندازه یک نیم‌فصل منتظر شروع‌مجدد لیگ بمانند.

گاندوها نیز در پایان هفته یازدهم، با کسب دو پیروزی، هفت تساوی و دو شکست و البته کسب ۱۳ امتیاز در جایگاه نهم جدول ایستادند و با روحیه‌ای مضاعف به تعطیلات رفتند.

از همین‌رو و با توقف طولانی‌مدت لیگ‌برتر، تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به‌مدت دو هفته تعطیل شد تا بازیکنان این تیم استراحتی ۱۴ روزه داشته باشند و بعد از آن، سبزپوشان اصفهانی تمرینات بدنسازی را برای مدت دو هفته آغاز خواهند کرد.

شاگردان تارتار یک‌ماه دیگر نیز پس از پشت‌سر گذاشتن تعطیلات و تمرینات بدنسازی، بازی‌های تدارکاتی را در دستور کار قرار خواهند داد تا در زمان آغاز مجدد لیگ‌برتر، با آمادگی‌کامل مقابل حریفان ظاهر شوند.

کد خبر 615558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.