جمع‌آوری بیش از ۵۰ تن نخاله ساختمانی از سطح شهر زرند

معاون خدمات شهری شهرداری زرند گفت: روزانه بیش از ۵۰ تن نخاله ساختمانی از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

مهدی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از تداوم عملیات جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر زرند خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای پاکسازی شهر، جمع‌آوری نخاله‌ها و پسماندهای ساختمانی و عمرانی در فضاهای شهری و مناطق مسکونی و به منظور حفظ بهداشت و زیباسازی منظر شهر در حال انجام است.

وی افزود: شهرداری زرند با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات خود، روزانه بیش از ۵۰ تا ۷۰ تن انواع نخاله‌های ساختمانی را از سطح شهر جمع‌آوری می‌کند و به معدن نخاله انتقال می‌دهد.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه سد معبر و تجمع نخاله‌های ساختمانی، عمرانی و پسماند هرچند در حجم کم، مراتب را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند یا با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ تماس بگیرند تا نسبت به جمع‌آوری نخاله‌ها و رفع مشکل اقدام شود.

ضیاء‌الدینی تاکید کرد: شماره تلفن سه رقمی ۱۳۷ متعلق به شهرداری است و شهروندان می‌توانند برای اعلام درخواست‌های خود در تمام حوزه‌های مربوط از جمله پاکسازی شهر، رفع آلایندگی‌های صوتی و زیست‌محیطی، سد معبر، ساخت‌وسازهای غیرمجاز و جمع‌آوری سگ‌های بدون‌صاحب با این سامانه تماس بگیرند و درخواست خود را مطرح کنند تا هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

کد خبر 615553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.