آرسنال، طارمی را جذب نکند پشیمان می‌شود!

نشریه انگلیسی "اچ.تی.سی" در مطلبی با اشاره به توانایی‌های مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو، از پشیمان‌شدن آرسنال در جذب‌نکردن وی نوشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عملکرد فوق‌العاده مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصول اخیر و تداوم آن در رقابت‌های این فصل لیگ‌برتر پرتغال و همچنین لیگ‌قهرمانان اروپا، تیم‌های بزرگ متعددی ازجمله آرسنال و چلسی انگلیس را در سودای جذب وی قرار داده است.

سایت «اچ. تی. سی» انگلیس در گزارشی به مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو و علاقه‌مندی باشگاه آرسنال به این بازیکن پرداخت. این رسانه تیتر خود را این‌طور زد"۱۱ گل، هفت پاس‌گل" آرسنال از جذب‌نکردن طارمی پشیمان خواهد شد.

این رسانه انگلیسی در ادامه نوشت: در ژانویه به آرسنال پیشنهاد شد تا مهدی طارمی از پورتو را به‌خدمت بگیرد. فرم عالی بازیکن ایرانی ممکن است این سوال را ایجاد کند که چرا آن‌ها قدر چنین فرصتی را ندانستند. مهدی طارمی بازیکنی است که به‌هیچ دفاعی استراحت نمی‌دهد؛ او قاتل مدافعان است، مهاجمی با این پشتکار که هرگز تسلیم نمی‌شود و می‌تواند به آرسنال کمک کند.

پورتو بهترین طارمی را در اختیار دارد. به‌تازگی بازیکنی به اندازه او کامل ندیدیم. تعهد دفاعی و شخصیت او نیز بسیار قوی است. با ناکامی‌های گابریل ژسوس در خط حمله آرسنال برای گل‌زنی، غیبت مهاجمی همچون طارمی تمام پیشرفت‌هایی را که آرسنال تحت هدایت آرتتا انجام داده است را تهدید می‌کند.

کد خبر 615541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.