مهار آتش‌سوزی خودرو قیرپاش در بلوار مدرس یزد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: با اقدام به موقع آتش‌نشانان، حریق خورو قیرپاش راه‌سازی در بلوار شهید مدرس اطفا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد حسینی‌پور در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات این خبر، اظهار کرد: به دنبال تماس تلفنی از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع از وقوع این آتش‌سوزی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی یزد بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۷، ۲، ۹ را به نشانی بلوار مدرس نرسیده زیرگذر خلیج فارس اعزام کرد.

وی تصریح کرد: یک دستگاه خودرو کامیون هیوندا قیرپاش مخصوص راه‌سازی از قسمت انتهای خودرو که پمپ قیرپاش و گازوئیل قرار دارد، دچار آتش‌سوزی شد و شعله‌های آتش به سرعت در حال گسترش بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: نیروهای آتش‌نشانی با رعایت کامل موارد ایمنی و با استفاده از رشته لوله آب‌ده آتش‌نشانی در لحظات ابتدایی شعله‌های آتش را که به خاطر سوختن قیر و گازوئیل دود فراوانی داشت مهار و خاموش کردند.

وی با بیان اینکه در این آتش‌سوزی هیچ فردی دچار آسیب‌دیدگی نشد و آتش‌نشانان نیز خودرو را به طور کامل ایمن‌سازی کرده و تحویل مسئول خودرو دادند، خاطر نشان کرد: علت بروز این آتش‌سوزی توسط کارشناس آتش‌نشان سازمان در دست بررسی است.

کد خبر 615537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.