بهره‌برداری از ایستگاه مادر آتش‌نشانی قم تا پایان امسال

معاون فنی و عمرانی شهردار قم با اشاره به احداث ایستگاه مادر آتش‌نشانی این کلان‌شهر در بلوار پیامبراعظم(ص) گفت: فاز یک این ایستگاه به‌عنوان یکی از بزرگترین ایستگاه‌های آتش‌نشانی کشور در زمینی به مساحت ۸۶۰۰ مترمربع و با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با بیان اینکه اقدامات عمرانی احداث ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی قم در حال رسیدن به مراحل پایانی است، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این ایستگاه، تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی قم به ۲۵ ایستگاه می‌رسد که با توجه به جمعیت کلان‌شهر قم، وضعیت استانداردی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: مجتمع فرهنگی ورزشی شهرک پردیسان به همراه ساختمان جدید شورای اسلامی شهر قم نیز از طرح‌های مهم عمرانی است که امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه هشت با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی و صرف اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی با سرعت در حال تکمیل است و تمام تجهیزات مورد نیاز آن خریداری‌شده است.

وی ادامه داد: ساختمان جدید شورای اسلامی شهر نیز با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است که تاکنون پیشرفت بالای ۷۰ درصدی داشته است و در سال‌ جاری افتتاح می‌شود.

کد خبر 615672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.