پرینستون میزبان سیستم‌های روشنایی هوشمند

پارک بزرگ پرینستون، واقع در ایالت تگزاس در آمریکا میزبان ۳۷ سیستم روشنایی هوشمند در معابر اصلی خود است که با هدف بهبود تاب‌آوری و پایداری انرژی در آن نصب شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران پرینستون به‌تازگی مدعی شده‌اند که در آینده نزدیک انرژی مورد نیاز ساکنان را به طور کامل از منابع تجدیدپذیر تأمین خواهند کرد و از این طریق، انتشار گازهای آلاینده را در سراسر شهر به صفر خواهند رساند. نصب ۳۷ سیستم روشنایی هوشمند در پارک بزرگ ورودی شهر اولین اقدام برای تحقق این هدف بوده است که به‌تازگی برای افزایش تاب‌آوری و پایداری پرینستون اجرا شده است. مدیران پرینستون از اقدام جدید خود برای ذخیره انرژی و افزایش پایداری آن در آینده، بسیار احساس رضایت می‌کنند و در نظر دارند اقدامات بیشتری را برای توزیع انرژی پاک در شهر اعمال کنند.

شبکه نیروی محلی

چراغ‌های سیستم‌های روشنایی هوشمند پارک بزرگ پرینستون که از نوع ال‌ای‌دی خواهد بود و انرژی مورد نیاز خود را از نیروی خورشید تأمین خواهد کرد، بدون نیاز به کابل و تنها از طریق پنل‌های خورشیدی به روشن شدن معابر کمک می‌کند. این قابلیت، در کاهش مصرف انرژی نقش مهمی ایفا می‌کند، ضمن این‌که در عملکرد خودکار سیستم‌های روشنایی هنگام شب اثربخش است. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد سیستم‌های روشنایی هوشمند جدید پرینستون می‌توان به حداقل فضای اشغال شده توسط آن‌ها نسبت به انواع قدیمی اشاره کرد، ضمن این‌که میزان نوردهی لامپ‌های آن‌ها در طول تاریکی بسیار بیشتر از میزان روشنایی لامپ‌های معمولی است.

کمپانی تولید کننده سیستم‌های روشنایی هوشمند جدید پرینستون ادعا کرده است که این سیستم‌ها با توجه به افزایش دما و سایر بحران‌های اقلیمی رایج بر شهر مانند سیل طراحی شده است و در نتیجه احتمال خاموش شدن آن‌ها هنگام وقوع چنین پدیده‌هایی وجود ندارد. این قابلیت به واسطه مستقل بودن نیروی مورد نیاز سیستم‌ها از شبکه‌های شهری و تکیه بر نیروی خورشید برای تأمین الکتریسیته به وجود آمده است که به افزایش تاب‌آوری آن‌ها در مقابل شرایط نامناسب اقلیمی منجر می‌شود.

پارک بزرگ پرینستون علاوه بر سیستم‌های روشنایی هوشمند از دیگر ویژگی‌های پایداری مانند ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی برخوردار است که شهر را در هدف رسیدن به انتشار صفر کربن یاری می‌کند.

پرینستون؛ میزبان سیستم‌های روشنایی هوشمند

کد خبر 615524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.