بلیت‌های نیم‌بهای سینما چقدر فروش کرد؟

در دو هفته گذشته سینمای کشور با بلیت نیم‌ها فروش خود را ادامه داد که در نهایت تعداد نفراتی که به سینما آورد با تعدادی که دو هفته قبل از آن به سینما آورد تفاوت چندانی ندارد.

به گزارش ایمنا، در هفته گذشته سینماهای کشور در مجموع سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشتند.

البته فروش واقعی فیلم‌های سینمایی کشور، در واقع دو برابر این مبلغ است زیرا هفته گذشته دومین هفته فروش سینماها با بلیت نیم‌ها بود. تعداد مخاطبین هفته گذشته سینماها نیز ۱۳۷ هزار و ۱۸۹ نفر بوده است.

تعداد مخاطبینی که دو هفته قبل به سینما آمدند ۱۳۹ هزار و ۸۳۳ نفر و فروش کلی فیلم‌ها نیز ۲ میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان بود. بنابراین تعداد مخاطبین در هفته قبل نسبت به گذشته تغییر چندانی نکرده است. علت اختلاف قیمت نیز احتمالاً به قیمت بلیت سینماهای مدرن و پایین‌تر از آن برمی‌گردد.

در هر حال بلیت‌های نیم‌بها در این دو هفته در مجموع، شش میلیارد و ۳۵۳ میلیون تومان فروش و ۲۷۷ هزار و ۲۲ نفر مخاطب داشتند. مقایسه این دو هفته با دو هفته قبل از آن نشان می‌دهد که بلیت‌های نیم‌بها تقریباً همان میزان مخاطب را به سینما آورد. چراکه میزان مخاطبین سینما در دو هفته قبل از آن ۲۷۶ هزار و ۲۸۳ مفر بود.

اما در میان فیلم‌های اکرانی، پسر دلفینی با ۸۹۳ میلیون تومان پرفروش‌ترین فیلم هفته بود. انفرادی با ۸۳۰ میلیون تومان دومین فیلم و دوزیست با ۴۶۰ میلیون تومان سومین فیلم پرفروش هفته بود.

از این هفته سه فیلم کمدی، انیمیشن و درام به سینماها خواهند آمد. به نظر می‌رسد که با ورود انیمیشن «لوپتو» به سینماهای کشور، فروش «پسر دلفینی» تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. اما از سوی دیگر در صورت فروش خوب این انیمیشن شاهد تداوم صدرنشینی سینمای انیمیشن در کشور خواهیم بود.

کد خبر 615501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.