درآمدهای پایدار بهترین منابع مالی برای شهرداری‌ها است

رئیس شورای اسلامی شهر میبد با تاکید بر اینکه شهرها باید بتوانند منابع درآمد پایدار داشته باشند، گفت: درآمدهای پایدار بهترین منابع مالی برای شهرداری‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد فیاضی امروز _ هفتم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، بهترین منابع درآمد مالی شهرداری را منابع درآمد مالی پایدار دانست و اظهار کرد: میبد و استان یزد ظرفیت گردشگری خوبی دارند که از این ظرفیت هنوز استفاده بهینه نشده است و در صورت بهینه استفاده کردن منابع درآمد پایدار حتی بیش از درآمد نفت ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: شهر میبد دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که اگر به درستی به این ظرفیت‌ها توجه شود، می‌توان اقدامات گسترده‌ای در حوزه توسعه این شهر و شهرستان انجام داد.

رئیس شورای اسلامی شهر میبد یکی از این ظرفیت‌ها را توانمندی بسیار بالای میبد در حوزه جذب گردشگر به واسطه آثار تاریخی و فرهنگی ارزشمند این شهر دانست و گفت: لازم است توجه بیشتری به حوزه گردشگری میبد شود تا شاهد توسعه این شهر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: معرفی میبد در عرصه ملی و جهانی موضوعی است که باید بیش از پیش مورد توجه باشد و در راستای هرچه بهتر انجام گرفتن این موضوع تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

فیاضی تصریح کرد: ظرفیت‌های دیگری نیز وجود دارد که باید برای استفاده از آن برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مناسبی داشته باشیم.

کد خبر 615472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.