ظرفیت بسیج در تمام عرصه‌ها استفاده شود

فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه بسیج ظرفیت بسیار گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف دارد، گفت: ظرفیت بسیج در تمام عرصه‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا تیموری صبح امروز _شنبه هفتم آبان‌ماه_ در نشست مجمع عمومی بسیجیان شهرستان بهاباد با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های بسیج در تمام زمینه‌ها استفاده کرد اظهار کرد: صرفاً در مواقع بحران‌ها نباید دنبال بسیج برویم بلکه در تمام مواقع باید حامی و پشتیبان بسیج بوده و باشیم و از ظرفیت‌های بسیج در تمام حوزه‌ها استفاده کنیم.

تیموری با اشاره به اینکه نیروهای خدوم بسیجی در تمام زمینه‌ها کمک حال ما هستند، افزود: بسیج در خدمت مردم و دولت است و در تمام حوزه‌ها نقشی پررنگ دارد.

وی با بیان اینکه بسیج و تفکر بسیجی در تمام عرصه‌ها نعمت بزرگی برای انقلاب اسلامی بوده است افزود: بسیج یک نیروی فعال انقلابی و راهبردی است که در هر صحنه‌ای که نیاز به خدمت احساس می‌شود، اولین نیرویی است که آستین همت بالا می‌زند.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی کارنامه‌ای درخشان دارد، افزود: بسیجی اخلاص دارد و هدفش رضایت خدا و خدمت به مردم است.

تیموری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۳ سال گذشته از برکات وجود بسیج بهره‌های بسیاری برده و خدمات بسیجیان مخلص به کشور و ملت غیرقابل شمارش است.

کد خبر 615466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.