لزوم پیوند ارتفاعات جنوبی مشهد و «هفت‌حوض»

مدیر پروژه ارتفاعات جنوب شهرداری مشهد گفت: پهنه ۲۳ هزار هکتاری ارتفاعات جنوبی و منطقه گردشگری هفت‌حوض در راستای توسعه گردشگری باید با یکدیگر پیوند داده شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر رمضانی در نشست با سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری، اظهار کرد: مشهد به لحاظ گردشگری با گذشته تفاوت زیادی پیدا کرده است و به نظر می‌رسد ماندگاری زائری در مشهد کاهش فراوانی داشته است.

وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد محورهای جدید گردشگری در اطراف مشهد ایجاد شود، اضافه کرد: با آغاز به‌کار منطقه نمونه گردشگری هفت حوض و وجود این ظرفیت بالقوه، آنچنان که باید از این ظرفیت به درستی بهره گرفته نشده است در حالی که می‌توانست آن را به شهر مشهد تعمیم داد تا گردشگری بیش از پیش رونق یابد.

مدیر پروژه ارتفاعات جنوب شهرداری مشهد با بیان اینکه پهنه ۲۳ هزار هکتاری ارتفاعات جنوبی مشهد و منطقه گردشگری هفت‌حوض باید با یکدیگر پیوند داده شود تا به موجب آن تورهای نیم‌روزه ایجاد شود، تصریح کرد: این موضوع می‌تواند توسعه گردشگری، ماندگاری زائران و مشاغل مرتبط با گردشگری را در مشهد فراهم کند.

وی ادامه داد: ارتفاعات جنوب مشهد دارای ظرفیت‌های طبیعی فوق‌العاده‌ای است که می‌توان با همکاری شرکت توسعه گردشگری شهرداری این ظرفیت‌ها را شکوفا کنیم.

کد خبر 615453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.