بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای ارائه خدمت به زائران

عضو کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با تحمیل هزینه‌های مازاد و غیرضروری به مدیریت شهری مخالف هستیم و برای ارائه خدمت به زائران باید از ظرفیت‌های مردمی و زیرساخت‌های متعلق به شهرداری بهره بگیریم.

حسن کریمدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بخش‌های مختلف مدیریت شهری با اخلاص خدمت‌رسان زائران امام‌رضا (ع) هستند، اظهار کرد: مدیریت شهری بنا به دغدغه‌مندی خود و به منظور تسهیل خدمت‌رسانی به زائران اقدامات مؤثری را مد نظر دارد.

وی ادامه داد: لازم است تلاش کنیم تا چالش‌های موجود در این زمینه رفع شود تا بتوان خدمات بهتری به زائران به ویژه در مناسبت‌های مذهبی که تعداد آنها در شهر مشهد افزایش می‌یابد، ارائه دهیم.

عضو کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از تجارب و نقاط ضعف و قوت خدمت‌رسانی به زائران به ویژه در ماه‌های محرم و صفر، تصریح کرد: معاونت‌های فرهنگی، خدمات شهری، عمران و حمل‌ونقل شهرداری باید در نشست‌های سه‌جانبه در این خصوص به بحث و تبادل‌نظر بپردازند تا از این طریق بتوانیم مدیریت هزینه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با تحمیل هزینه‌های مازاد و غیرضروری به مدیریت شهری مخالف هستیم و برای ارائه خدمت به زائران باید از ظرفیت‌های مردمی و زیرساخت‌های متعلق به شهرداری بهره بگیریم.

کد خبر 611616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.