پروژه‌های محله‌محور در قائمیه اجرا می‌شود

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با تاکید بر ارتقای سطح کیفی محله‌های کم‌برخوردار منطقه، گفت: پروژه‌های متعددی در راستای ارتقای کیفیت زندگی در محله قائمیه تعریف شده است.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به سیاست مدیریت شهری جهت ارتقای کیفیت زندگی در محلات به خصوص محله‌های کم‌برخوردار، پروژه‌های عمرانی متعددی در منطقه ۱۳ تعریف شده است.

وی ادامه داد: در این راستا پروژه‌های متعددی برای محله قائمیه به عنوان یکی از محله‌های کمتر برخوردار این منطقه در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اصلاح کوچه شهید صالحیان محور اتصال دو محله دستگرد و قائمیه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال انجام شد، خاطرنشان‌کرد: این پروژه شامل آسفالت‌برداری، کانیوگذاری (آبراه)، پیاده‌روسازی، زیرسازی و روکش آسفالت مجدد به طول ۱۵۰۰ متر و عرض هشت تا ۱۲ متر است.

وی افزود: پیاده‌روسازی ضلع شرقی خیابان قائمیه به منظور مناسب‌سازی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان، ویژه افراد دارای معلولیت، با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام شده است که شامل تخریب پیاده‌روی موجود، جدول‌گذاری، بتن‌ریزی و اجرای موزائیک و نصب موانع ترافیکی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع است.

کشانی خاطرنشان کرد: در انتهای خیابان قائمیه، به منظور فضای مکث برای عابران پیاده و همچنین روان‌سازی ترافیک عبوری، میدانی به مساحت دو هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال شامل سنگ‌فرش، مبلمان شهری، روشنایی و علائم ترافیکی در این محله احداث شده است.

وی اظهار کرد: در این محله و در طول مسیر خیابان قائمیه، دیوارکشی‌هایی اطراف زمین‌های بایر انجام شده است که باعث حفظ ایمنی، جمع نشدن زباله و ممانعت از ورود حیوانات می‌شود. همچنین روی دیوارهای بدون استفاده در این خیابان، مسطح‌سازی (پلاستر) شده و دیوارنگاره‌های زیبا صورت گرفته است که به افزایش زیبایی و نشاط اجتماعی شهروندان می‌افزاید.

کد خبر 615427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.