پرسپولیس یک _ مس کرمان صفر/ بردهای اقتصادی سرخ‌ها ادامه دارد

پرسپولیس با تک گل دیاباته از سد مس کرمان قعرنشین گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت از ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه _ پنجم آبانماه _ در استادیوم آزادی میزبان مس رفسنجان بود که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

هفته یازدهم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان

ورزشگاه: آزادی، تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: شیخ دیاباته (دقیقه ۷۴- برای پرسپولیس)

اخطار: علی تهامی (دقیقه ۳۵ - از مس)، میلاد خدایی اصل (دقیقه ۶۲- از مس) - سیامک نعمتی (دقیقه ۹۰ - از پرسپولیس)

اخراج: -

پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر (دقیقه ۷۰- امید عالیشاه)، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا (دقیقه ۴۶- شیخ دیاباته)، میلاد سرلک، مهدی ترابی (دقیقه ۷۰- محمد عمری)، سعید صادقی (دقیقه ۷۰- سیامک نعمتی)، سروش رفیعی (دقیقه ۸۵- سینا اسد بیگی)، یورگن لوکادیا

سرمربی: یحیی گل محمدی

مس کرمان: حسین شهریاری، حسن مرادی فر، امیر حسین عسگری، میلاد خدایی، جلال عبدی، محمد ستاری، علی تهامی (دقیقه ۷۶ - بو را)، عارف رستمی (دقیقه ۹۰- عباس زراعت‌کار)، سامان تورانیان (دقیقه ۷۶ -شروین بزرگ)، احمد نصیری (دقیقه ۷۶ -محمد صالح محمدی)، امین کاظمیان

سرمربی: فرزاد حسین‌خانی

داور: عباس راکی

شرح بازی:

سرخ‌پوشان میزبان بازی را بهتر و تهاجمی آغاز کردند و حتی در همان نخستین دقایق فرصت گلزنی داشتند اما مدافع مس مانع شد. شاگردان حسین‌خانی برای فرار از این فشار، جلو کشیدند و به چند موقعیت نیز دست یافتند که حاصلی برایشان در بر نداشت.

با گذشت زمان بازی به تعادل کشیده شد؛ هر چند که همچنان شاگردان گل محمدی توپ را بیشتر در اختیار داشته و برای خلق موقعیت می‌کوشند. بیشتر حملات پرسپولیسی‌ها تمرکز بر حرکات این تیم از سمت راست خط دفاعی مس دارد تا با پاس کات بک و ارسال‌ها لوکادیا، سروش رفیعی و حتی سعید صادقی را صاحب توپ کنند. با این وجود نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم حملات پرسپولیسی‌ها ادامه یافت و مسی‌ها چشم به ضد حملات دوختند. اضافه شدن شیخ دیاباته باعث شد تا او به عنوان مهاجم هدف بازی کند و لوکادیا نقش فوروارد سایه را ایفا کند. تغییرهای گل محمدی بالاخره در دقیقه ۷۴ نتیجه داد و دیاباته نخستین گل خود با پیراهن سرخ را به ثبت رساند.

بعد از این گل حسین‌خانی سه تعویض در تیم خود انجام داد تا بتواند نتیجه را جبران کند. حملات مس افزایش یافت اما دفاع بسته پرسپولیسی‌ها مانع از گلزنی آن‌ها می‌شد.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (شیخ دیاباته، دقیقه ۷۴) - ارسال فنی رفیعی با گذر از مدافعین مس که قصد قطع توپ را داشتند جلوی پا دیاباته افتاد تا او به راحتی دروازه را بگشاید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱-پ اس عمقی لوکادیا روی اشتباه مدافعین مس، سعید صادقی را با گلر مس تک به تک کرد و در حالی که چیپ او با گذر از شهریاری در آستانه ورود به دروازه بود، ستاری با تکل توپ را از روی خط برگرداند.

دقیقه ۱۳- حرکت یورگن لوکادیا از گوشه محوطه فرصت شوت‌زنی از زاویه بسته را به او داد اما شهریاری توپ را برگرداند.

دقیقه ۴۱- پاس کات بک ترابی با در موقعیت مناسب به ترابی رسید که ضربه او جالب نبود.

دقیقه ۴+۹۰- روی بازی مستقیم مسی‌ها و پس از چند رفت و برگشت، ضربه سر مهاجم مس را بیرانوند در اختیار گرفت.

نکات ویژه:

کد خبر 615156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.