پرسپولیس_مس کرمان/عملیات حفظ صدر پیش از تعطیلات

پرسپولیس عصر امروز (پنجشنبه) میزبان مس کرمان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه _پنجم آبان‌ماه_ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف مس کرمان خواهد رفت. سرخ‌پوشان که با ۲۱ امتیاز صدرنشین لیگ هستند، برای تثبیت جایگاه خود و حفظ فاصله دو امتیازی با سپاهان و استقلال پا به میدان خواهند گذاشت. با این حال نارنجی‌پوشان کرمانی در آن سوی میدان پس از سال‌ها به لیگ برتر بازگشته‌اند و این دیدار را به چشم فرصتی برای اثبات دوباره شایستگی‌هایشان به سراسر ایران می‌بینند.

پرسپولیس بر مدار بردهای اقتصادی با درخشش لوکادیا

شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از دو نمایش ضعیف مقابل تراکتور و سپاهان، به ترتیب مس رفسنجان و ملوان انزلی را با گلزنی ستاره هلندی شکست دادند. بردهای اقتصادی پرسپولیس در شرایطی رقم خورد که «یورگن لوکادیا» در اوج آمادگی به سر می‌برد و با ۶ گل زده، رقابت سختی با محمد عباس‌زاده برای کسب عنوان آقای گلی دارد.

از طرفی اضافه شدن شیخ دیاباته به ترکیب سرخ‌ها تا این لحظه چندان به چشم نیامده و بسیاری منتظر شکل‌گیری زوجی زهردار توسط او و لوکادیا هستند. با توجه به تعطیلی پیش رو لیگ به منظور آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی و برگزاری دربی پس از آن، به نظر می‌رسد مسابقه امروز فرصتی استثنایی برای شیخ باشد تا پیش از مصاف با تیم سابق خود یعنی استقلال، جای خود در ترکیب پرسپولیس را حفظ کند.

کرمانی‌ها در اندیشه حفظ سهمیه لیگ‌برتری

مس کرمان که فصل گذشته با هدایت فرزاد حسین‌خانی توانست جواز حضور در لیگ برتر را پیدا کند، حالا با همان سرمربی جوان به ماجراجویی در بالاترین سطح فوتبال ایران ادامه داده است. مسی‌ها که در لیگ آزادگان پایین‌تر از ملوان قهرمانی را به انزلی‌چی‌ها تقدیم کردند، این روزها وضعیت بهتری نسبت به قوهای انزلی دارند؛ آن‌ها هفته گذشته با کسب پیروزی ارزشمند برابر صنعت نفت آبادان، فاصله مناسبی با قعر جدول پیدا کردند تا خیالشان پیش از تعطیلات درازمدت پیش رو، راحت شود.

خاطره تلخ مس از آخرین تقابل با پرسپولیس

مس اگر چه از فصل ۹۱-۹۲، تقریباً هشت فصلی از لیگ برتر دور بود اما دیدارهایش مقابل پرسپولیس در سال‌های پایانی همچنان در ذهن فوتبال‌دوستان باقی مانده است. یک فصل پیش از سقوط تلخ کرمانی‌ها، مس موفق شد پرسپولیس علی دایی را دو بر یک شکست دهد. با این حال کمتر از یک سال بعد مس شکست تلخی را برابر پرسپولیس تجربه کرد و سرخ‌ها یکی از بهترین بردهای تاریخ‌شان را به ثبت رساندند؛ پرسپولیس با ۶ گل مس را در کرمان در هم کوبید تا آخرین تجربه تقابل دو تیم، برای تیم کرمانی بسیار تلخ سپری شود.

کد خبر 615059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.