لزوم خدمت‌رسانی به اقشار مختلف و صنوف در مدیریت شهری شیراز

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اهتمام شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز برای خدمت‌رسانی به اقشار و صنوف مختلف است.

به گزارش خبرنگار ایمنا مصطفی کیانی رحیمی امروز _پنجشنبه پنج آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزانی که از قبل توسط مدرسه شناسایی شده بودند، اظهار کرد: اهتمام شورای اسلامی شهر و شهرداری برای خدمت‌رسانی به اقشار و صنوف مختلف است و این مهم از مسیر خدمت‌رسانی مستقیم یا ایجاد بسترهای قانونی دنبال خواهد شد.

وی در خصوص اهمیت هم‌افزایی امکانات و توانمندی‌های شهرداری و آموزش و پرورش برای ارائه خدمات مؤثر به دانش‌آموزان نیازمند، ادامه داد: این بازدید با برنامه‌ریزی شهرداری منطقه چهار و مجموعه روابط عمومی با آموزش و پرورش انجام شد و مشکلات و چالش‌هایی که مدارس و اولیای دانش‌آموزان داشتند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نقاط ضعف و قوت مدارس در بخش‌های مختلف بررسی و مقرر شد در موارد مختلف موضوعات در قالب مشارکت‌های مدنی شورای اسلامی شهر و شهرداری دنبال شود.

وی با اشاره به آمادگی شورای اسلامی شهر و شهرداری برای تعامل بیش‌تر با آموزش و پرورش، افزود: بدون شک این همراهی‌ها و تعاملات دو سویه باعث افزایش سرانه رضایت عموم شهروندان می‌شود و همچنین انجام این مهم، افزایش رضایت‌مندی از مجموعه عملکرد نظام را به دنبال خواهد داشت.

کیانی‌رحیمی تصریح کرد: از همکاران منطقه چهار شهرداری بابت این اقدام خداپسندانه و تلاش در اجرای این طرح ارزشمند تشکر می‌کنم، راهبری این گونه پویش‌ها که در راستای مسئولیت اجتماعی شورای اسلامی شهر و شهرداری است که بسیار ارزشمند است و باید برنامه‌های متعدد دیگری نیز در جهت گسترش فرهنگ تعاملات خیرخواهانه و کمک به همنوعان طراحی و اجرا شود.

وی اضافه کرد: پای کار آمدن عموم شهروندان، ادارات در کنار مدیران جهادی که همت برای خادمی ملت را دارند، برای اجرای این گونه طرح‌ها را خواستارم.

کد خبر 615033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.