ارتقای سطح ایمنی بزرگراه‌ها و معابر منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: در راستای ارتقای سطح ایمنی بزرگراه‌ها و معابر این منطقه اقدامات ترافیکی از قبیل خط‌کشی معابر و نصب تجهیزات ایمنی به‌روز در دستور کار قرار دارد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به تأثیر خط‌کشی محوری در کاهش ترافیک معابر، امنیت عبور شهروندان و جلوگیری از تصادفات وسایل نقلیه شهری، خط‌کشی مسیرهای اصلی و فرعی منطقه ۱۳ در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام حدود ۸۵۰ متر مربع خط‌کشی دوجزئی در محل عبور عابرپیاده و همچنین ۱۸ هزار متر خط‌کشی طولی در سطح معابر، خیابان‌های منطقه ۱۳ جانی دوباره گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای ایمن‌سازی بیشتر معابر نیز نصب ۱۵۰ تابلو و علائم ترافیکی، ۱۲ خط سرعت‌کاه پلاستیکی در محدوده مدارس و رنگ‌آمیزی جداول به طول چهار هزار متر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای سطح ایمنی نقاط حادثه‌خیز در بزرگراه‌ها و معابر اصلی نصب و تعویض ۸۰۰ عدد بولارد (مهاربند) و بشکه‌های ترافیکی فرسوده با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال در سطح منطقه انجام شده است.

کشانی اظهار کرد: ۴۵۰ عدد از این تجهیزات در ورودی‌ها و خروجی‌های بزرگراه‌های شهید اقارب‌پرست، میثمی، کاظمی و حبیب‌اللهی و تعداد ۳۵۰ عدد در معابر اصلی همچون بلوار کشاورز، خیابان‌های دکتر حسابی و گل‌ها نصب شده است.

وی از نصب ۸۰ استند دوچرخه در مدارس منطقه ۱۳ نیز خبر داد و گفت: ۸۰ عدد استند نگهداری دوچرخه با هدف ترغیب و تشویق دانش‌آموزان به استفاده از دوچرخه و همچنین به‌منظور افزایش امنیت و نظم در حیاط مدارس سطح منطقه نصب شد.

کد خبر 614884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.