کاهش ۶۰ درصدی آب سد کوچری نسبت به سال گذشته

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه کاهش ۶۰ درصدی آب سد کوچری و گلپایگان نسبت به سال گذشته زنگ هشدار کم‌آبی در شهرستان است، گفت: لازم است الگوی مصرف در آب کشاورزی، شرب و صنعت بیش از پیش رعایت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عسگریان امروز _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه اغتشاشات اخیر بیانگر در کمین نشستن دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: مردم به نظام وفادار و امیدوار هستند و در این شرایط لازم است با جهاد تبیین مسئولان دستاوردهای نظام دیده شود به گوش مردم برسد.

وی با تأکید بر باشکوه برگزار شدن یوم الله ۱۳ آبان‌ماه امسال، گفت: با هماهنگی مجموعه‌های امنیتی و دستگاه‌های اجرایی شاهد اغتشاشات در شهرستان نبودیم.

فرماندار گلپایگان با تأکید بر رعایت نظم و انضباط اداری، و پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه، گفت: مسئولان ادارات پیگیری لازم در اجرای مصوبات سفر استاندار به گلپایگان را انجام دهند.

عسگریان با اشاره به اینکه کاهش ۶۰ درصدی آب سد کوچری و گلپایگان نسبت به سال گذشته زنگ هشدار کم آبی در شهرستان است، افزود: لازم است رعایت الگوی مصرف در آب کشاورزی، شرب و صنعت انجام شود.

شهرداری‌ها نسبت به نصب پایش تصویری اقدام کنند

در ادامه علی‌اصغر محمدی، فرمانده انتظامی گلپایگان با تأکید بر به کار نگرفتن مشمولان غایب نظام وظیفه در شرکت‌ها و صنایع تولیدی شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: اگر فردی بدون کارت خدمت سربازی در صنایع و واحدهای تولیدی شهرستان به‌کارگیری شود، کارفرما موظف به پرداخت ۸۲ میلیون تومان جریمه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های مربوطه در انجام حفاری‌های سطح شهر با پلیس راهور هماهنگ شوند تا از بروز حوادث ترافیکی جلوگیری شود، گفت: با توجه به سرقت کابل‌های برق در حاشیه شهر و روستاهای شهرستان، امور برق گلپایگان نسبت به اجرای پروژه کابل خود نگهدار اقدام کند. همچنین ترانس برق موتور چاه کشاورزان در فصل زمستان جمع‌آوری شود.

محمدی با تأکید به دامداران در رعایت موارد ایمنی در محل نگهداری احشام به منظور جلوگیری از سرقت احشام، افزود: شهرداری‌های سه شهر نسبت به نصب پایش تصویری در راستای ارتقای امنیت اقدام کنند.

جریان معاند نظام هویت دینی مردم و اسلام را هدف گرفته است

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان نیز در این جلسه اظهار کرد: ۱۳ آبان‌ماه از روزهای مهم تاریخ جمهوری اسلامی است و سه واقعه بزرگ تبعید امام به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش‌آموز بیانگر مداخله دولت آمریکا در کشور ایران است.

وی افزود: دولت آمریکا در قبل و پس از پیروزی انقلاب همواره به دنبال استفاده از موقعیت ایران برای منافعش بوده است؛ استقلال و عدم وابستگی برای ملت هویت ساز و عزت آفرین است که با پیروزی انقلاب این مهم اتفاق افتاد.

کرامتی خاطرنشان کرد: برخوردهای چندگانه در سیاست آمریکا در بحث برجام نشان از بی‌اعتمادی آمریکا است.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر دلیل بر خصومت دیرینه آمریکا نسبت به نظام جمهوری اسلامی است، افزود: جریان معاند نظام هویت دینی مردم و اسلام را هدف گرفته است، هوشیاری مردم را می‌رساند تا با استقامت کامل مسیر امام و شهدا را طی کنند و شاهد پیشرفت جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها باشیم.

عدم پاسخگویی مدیران به مردم، ظلم است

سید مسعود خاتمی، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی نیز با تأکید بر توزیع عادلانه امکانات در استان اصفهان، اظهار کرد: تمرکززدایی در شهرستان‌ها لازم است.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها اولویت بندی شود تا بر اساس تخصیص بودجه اجرا شود، گفت: مسئولان ادارات در تخصیص اعتبارات پیگیری لازم را انجام دهند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع مشکلات روستاها در شهرستان، گفت: پاسخگو نبودن مدیران به مردم، ظلم است، بنابراین باید شعار «مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند و مسئولان خادم مردم» در عمل تحقق یابد.

کد خبر 614671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.