نتایج آزمون هفدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن اعلام شد

معاون آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم گفت: شرکت‌کنندگان در آزمون شفاهی مرحله دوم، از امروز (سه‌شنبه) می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم نسبت به مشاهده نتایج آزمون خود اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، حسین تقی‌پور از اعلام نتایج آزمون مرحله دوم هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: شرکت کنندگان در آزمون شفاهی مرحله دوم، از امروز _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن‌الکریم نسبت به مشاهده نتایج آزمون خود اقدام کنند.

وی افزود: آن دسته از حافظانی که نسبت به نتیجه آزمون خود در مرحله دوم اعتراض دارند، می‌توانند پس از دیدن نتایج و در همان قسمت نسبت به ثبت اعتراض خود تا روز یکشنبه هفتم آبان‌ماه اقدام کنند.

معاون آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم گفت: اعتراضات ثبت شده تا روز بیستم آبان‌ماه بررسی و نتایج آن از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در هفدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، بالغ بر ۱۰۰۷۴ نفر در آزمون ثبت نام کرده و از این تعداد ۸۰۰۰ نفر نیز در آزمون شرکت داشتند که از این مجموع، ۳۶۷۱ نفر موفق به راهیابی به مرحله بعد شده‌اند.

تقی‌پور با بیان اینکه در مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ۸۹۸ نفر در آزمون شفاهی مرحله دوم قبول شده‌اند که این افراد حائز کسب مدرک درجه سه، چهار و پنج خواهند شد، تصریح کرد: حافظان پیش از مشاهده نمره شفاهی خود، لازم است فرم نظرسنجی که به منظور کیفیت‌سنجی آزمون تنظیم شده است را تکمیل و سپس نتیجه آزمون خود را مشاهده کنند.

وی گفت: از تعداد ۸۹۸ نفر، ۹۲ نفر موفق به راهیابی به مراحل بعدی این آزمون برای کسب مدارک درجه یک و دو شده‌اند؛ البته زمان برگزاری این آزمون‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

معاون آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم در خصوص داوری آزمون شفاهی مرحله دوم گفت: در این آزمون‌ها از ظرفیت داوران استانی (داوران مورد تأیید سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه که مدرک داوری کسب کرده بودند) استفاده شده است.

به گزارش ایمنا، شرکت کنندگان جهت مشاهده نتایج آزمون مرحله دوم می‌توانند از این لینک https://telavat.ir/?p=10236 اقدام کنند.

منبع: مهر

کد خبر 614666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.