ملاقات با شهردار اصفهان در «اتاق گفت‌وگو»

مدیرکل حوزه شهردار اصفهان راه‌های ارتباط شهروندان این کلان‌شهر با شهردار اصفهان را تشریح کرد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به راه‌های ارتباط شهروندان این کلان‌شهر با شهردار اصفهان، اظهار کرد: برنامه ملاقات شهردار اصفهان با شهروندان این کلان‌شهر روزهای دوشنبه هر هفته برقرار است و در این روزها شهردار به طور متوسط بین ۱۵ تا ۲۰ مراجعه‌کننده دارد.

وی تصریح کرد: شهردار اصفهان در روزهای ملاقات با شهروندان در «اتاق گفت‌وگو» واقع در ورودی ساختمان شهرداری مستقر می‌شود و شهروندان می‌توانند با شهردار شهر خود دیدار داشته باشند که این اقدام، نزدیکی ارتباط با شهردار را نشان می‌دهد، همچنین برای ملاقات مدیران ارگان‌های مختلف با شهردار نیز روزهای دوشنبه هماهنگی لازم انجام می‌شود.

مدیرکل حوزه شهردار اصفهان افزود: شهردار اصفهان در فضای مجازی به‌طور مستقیم با شهروندان در ارتباط بود و شخصاً پاسخگوی موارد اعلام شده از سوی شهروندان بود، اما محدودیت فضای مجازی در این فرایند خلل ایجاد کرد که در صورت رفع مشکل، این ارتباط ادامه پیدا می‌کند و در غیر این صورت رسانه جایگزین به شهروندان معرفی خواهد شد.

سلطان‌آقایی تاکید کرد: در دوره جدید مدیریت شهری اصفهان دیوار بین شهروندان و شهردار برداشته شده است و در این میان فضای مجازی، راه ارتباطی خوبی بین شهروندان با شهردار است.

وی خاطرنشان کرد: کارتابل ویژه شهردار در سامانه ۱۳۷ نیز در نظر گرفته شده است که به وسیله آن تمام تماس‌های مربوطه به ایشان ارجاع و رسیدگی می‌شود و حتی در مواردی به روزهای دوشنبه و ملاقات‌های عمومی وصل می‌شود.

مدیرکل حوزه شهردار اصفهان گفت: برنامه حضور شهردار اصفهان در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ و برنامه‌های رادیویی گفت‌وگو محور چالشی نیز اجرا خواهد شد.

کد خبر 614592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.