کاهش آسیب‌های اجتماعی با ساماندهی بافت فرسوده

عضو هئیت رئیسه شورای شهر تهران گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های شهر بحث آسیب‌های اجتماعی است که بازسازی بافت‌های فرسوده تا حدود زیادی موجب کاهش این معضل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در تمام دنیا شهرداری‌های با کمک سازمان‌های مردم نهاد و ستاد سمن‌ها اداره می‌شود، اظهار کرد: در شورای ششم شهر سیاستگذاری‌ها و تعیین خط مشی‌ها در در راستای دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان انجام می‌شود که برگرفته از بازدیدهای میدانی و دیدارهای رو در روی اعضای شورای اسلامی شهر با شهروندان است.

وی با بیان اینکه توجه به بازسازی بافت‌های فرسوده امری ضروری است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین چالش‌های شهر بحث آسیب‌های اجتماعی است که بازسازی بافت‌های فرسوده تا حدود زیادی موجب کاهش این معضل خواهد شد.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آسیب‌های اجتماعی، گفت: اقداماتی که تاکنون در این خصوص انجام شده سلبی بوده است، اما برای اثربخشی و کارآمدی نیازمند اقدامات ایجابی هستیم که از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری درخواست کردیم تا اقدامات لازم را در این زمینه پیگیری کند.

کد خبر 614584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.