نسل بعدی گوشی کامپکت سونی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسل بعدی گوشی کامپکت سونی با نمایشگر ۵.۵ اینچی و تراشه بهبودیافته معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد نسل بعدی گوشی کامپکت سونی که سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد از تراشه Snapdragon 4 Gen 1 بهره خواهد برد. براساس اطلاعاتی که از این دستگاه فاش شده است، انتظار می‌رود یک گوشی کوچک، اما قدرتمند باشد. هنوز مشخص نیست که این محصول با نام اکسپریا Ace IV به بازار عرضه می‌شود یا خیر، اما طبق شایعات این مدل برخلاف Ace III که فقط در بازار ژاپن به فروش رسید به طور جهانی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نسل بعدی گوشی کامپکت اکسپریا سونی با تراشه مدرنی عرضه خواهد شد که عملکرد پردازنده مرکزی و گرافیکی آن به ترتیب ۱۵ و ۱۰ درصد نسبت به سیستم-روی-چیپ (SoC) اکسپریا Ace III بهتر خواهد بود. در مقام مقایسه، نسل قبلی این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ به بازار عرضه شد.

با توجه به اطلاعات ارائه شده نسل بعدی گوشی کامپکت سونی از صفحه‌نمایش OLED با ابعاد ۵.۵ اینچ و وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۲۵۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۱:۹ بهره خواهد برد. اگر این ویژگی‌ها واقعاً به اکسپریا Ace مارک چهار مربوط باشد؛ مطمئناً نمایشگر آن نسبت به نسل قبلی خود، از کیفیت بسیار بالاتر برخوردار خواهد بود. به منظور مقایسه، اکسپریا Ace مارک سه به صفحه‌نمایش LCD با وضوح HD پلاس مجهز شده است.

کد خبر 614459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.