پیکسل 7a گوگل زودتر از انتظار معرفی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی پیکسل 7a گوگل ممکن است زودتر از انتظار معرفی شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در حالی که گوگل هیچ جزئیاتی به صورت رسمی در مورد پیکسل 7a ارائه نداده است، اما فروشگاه آنلاین آمازون، امکان مشترک شدن کاربران برای اطلاع از زمان عرضه این گوشی را فراهم کرده است. محصولات سری پیکسل A گوگل در واقع جایگزین‌های ارزان‌قیمت برای پرچم‌داران این شرکت محسوب می‌شوند. جدیدترین نسل این سری، پیکسل 6a بوده است که ماه جولای وارد بازار شد.

می‌توان انتظار داشت مدل جدید این گوشی در نیمه اول سال ۲۰۲۳ میلادی وارد بازار شود. احتمال می‌رود گوگل میلیون‌ها سفارش برای ساخت گوشی‌های سری A به تامین‌کنندگان ارائه داده است و در صورتی که این سفارش‌ها مربوط به پیکسل 7a باشد، نشان می‌دهد این محصول زودتر از آنچه انتظار می‌رفت معرفی خواهد شد.

شایعات بسیار متفاوتی در مورد پیکسل‌های بعدی گوگل منتشر شده است که نشان‌دهنده گوشی‌هایی با ابعاد نمایشگر متفاوت، ظرفیت‌های مختلف حافظه ذخیره‌سازی و حتی یک مدل تاشو است. می‌توان انتظار داشت که پیکسل 7a نسخه ضعیف‌تر پیکسل ۷ استاندارد باشد. این دستگاه احتمال دارد از نظر دوربین، شبیه پیکسل ۶ و پیکسل 6a خواهد بود. امیدواریم این گوشی همچون مدل‌های قبلی آن، با برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه وارد بازار شود.

کد خبر 614195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.