تلویزیون گیمینگ ردمی X Pro معرفی شد

تلویزیون هوشمند گیمینگ ردمی X Pro با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح 4K توسط شیائومی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ردمی Gaming TV X Pro به عنوان یک تلویزیون مخصوص بازی معرفی شده است و همه مدل‌های آن از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. وضوح این محصول معادل ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل است و ۹۴ درصد گستره رنگی DCI-P4 را پوشش می‌دهد. تلویزیون ذکر شده از ۱.۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و با فناوری دالبی‌ویژن و دالی‌اتموس نیز سازگار است.

اگر تلویزیون گیمینگ ردمی X Pro تشخیص دهد که در حال اجرای بازی هستید، حالت کاهش نرخ تاخیر را به طور خودکار فعال می‌کند و عملکردهای ضروری را غیرفعال می‌کند تا میزان تاخیر نمایش بازی بهینه‌سازی شود. این تلویزیون از تراشه چهار هسته‌ای A73، رم سه گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد، همچنین با فناوری FreeSync Premium شرکت AMD سازگار است و می‌توان از آن برای اجرای بازی‌های کنسولی، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های دستی استفاده کرد.

ردمی Gaming TV X Pro از بازی‌های ابری نیز پشتیبانی می‌کند. این شرکت با Migu Kuaiyou وارد همکاری شده است تا کاربران بتوانند بیش از ۴۰ عنوان از بهترین بازی‌های آن را بدون نیاز به دانلود، اجرا کنند. این محصول همچنین به درگاه‌های USB 2.0، HDMI 2.0، HDMI 2.1، پورت شبکه کابلی، ورودی AV، رابط S/PDIF coaxial و آنتن مجهز شده است.

کد خبر 614194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.