انهدام باند متکدیان حرفه‌ای خارجی در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از شناسایی و جمع‌آوری باند متکدیان حرفه‌ای اتباع خارجه در این کلان‌شهر خبر داد و گفت: وجود متکدیان پاکستانی یکی از معضلات مدیریت شهری در پاکسازی چهره شهر از وجود متکدیان است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روزانه تعداد زیادی از مهاجران غیرقانونی از کشورهای دیگر به‌خصوص پاکستان و افغانستان در اصفهان با تکدی‌گری چهره شهر را مخدوش می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه وجود متکدیان پاکستانی یکی از معضلات مدیریت شهری در پاکسازی چهره شهر از وجود متکدیان است، افزود: در این راستا طرح جمع‌آوری متکدیان خارجی به صورت ویژه در دستور کار مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری قرار گرفت.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از شناسایی و جمع‌آوری باند متکدیان حرفه‌ای اتباع خارجه در این کلان‌شهر خبر داد و گفت: در طرح جمع‌آوری متکدیان خارجی با شناسایی مخفیگاه‌های این افراد در چند نقطه از حاشیه شهر و طی هماهنگی صورت گرفته با دستگاه‌های مربوطه، حکم قضائی دریافت شد و با حضور عوامل انتظامی، تمام متکدیان خارجی جمع‌آوری و تحویل اردوگاه اداره اتباع خارجی شدند.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: به منظور پاکسازی و زدودن نازیبایی‌ها از چهره شهر، همچنین کاهش معضل تکدی‌گری، با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود، روزانه مأموریت‌ها و اقدامات ویژه‌ای در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

وی از شهروندان درخواست کرد: از پرداخت هرگونه وجه یا کمک به افرادی که به صورت حرفه‌ای و در پوشش افراد نیازمند بر سر چهارراه‌ها و معابر تکدی‌گری می‌کنند، اجتناب کنند و کمک‌های خود را به مؤسسات و نهادهای خیریه معتبر تحویل دهند تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

کد خبر 614112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.