سازمان آتش‌نشانی مجهز به پرتال جدید است

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد، گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مجهز به پرتال جدید است.

عباس بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد مجهز به پرتال جدید شده که با استفاده از زیرساخت پرتال هوشمند سازمانی توسعه یافته است.

وی با بیان اینکه پرتال سازمان آتش‌نشانی پنجمین پرتال سازمانی است، افزود: این سازمان در طراحی زیرساخت‌های پرتال جدید از امکانات به‌روز و نوین بهره می‌برد و ظرفیت‌های زیادی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: تاکنون پرتال‌های سازمان‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، سیما، منظر و فضای سبز شهری، مدیریت آرامستان‌ها، مدیریت پسماند و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

بیگی تصریح کرد: ادامه فعالیت پرتال‌های قدیمی از نظر مباحث تجربه کاربری، طراحی رابط کاربری و موارد دیگر امکان‌پذیر نیست؛ زیرساخت‌ها و شرایط لازم برای بهره‌برداری از پرتال‌های سازمان‌های دیگر مهیا است و سازمان فاوا آمادگی دارد با دیگر نهادها جهت بازطراحی پرتال‌ها همکاری کند.

کد خبر 614047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.