تخفیف ۱۲۰۰ میلیارد تومانی در قبوض برق مددجویان

سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون قبوض بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی به مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، رایگان شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از صدا و سیما مصطفی رجبی مشهدی، اظهار کرد: از حدود ۳۱ میلیون مشترک خانگی برق، قبوض بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، رایگان شده است.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر، این افراد هم مصرف برق کمتر از الگوی تعیین شده داشته‌اند و هم شناسه قبض آن‌ها از سوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد تأیید شده است. مبلغ قبوض این دسته از مشترکان، تاکنون حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان محاسبه شده، اما روی قبوض آنها، عدد صفر درج شده است.

سخنگوی صنعت برق افزود: اگر مددجویان جدیدی باشند که بتوانند تاییدیه‌ای از کمیته امداد و سازمان بهزیستی به شرکت‌های توزیع نیروی برق منطقه خود ارائه کنند، شناسه قبضشان مورد تأیید قرار می‌گیرد و در صورت رعایت الگوی مصرف، مشمول رایگان شدن قبوض می‌شوند.

وی افزود: ارتباطات بین دستگاهی نیز به خوبی انجام می‌شود؛ کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز سامانه‌هایی را راه اندازی کرده‌اند که مددجویان می‌توانند از آن طریق نیز ثبت نام کنند.

کد خبر 613921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.