جهاد تبیین؛ بهترین راهکار برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: با جهاد تبیین می‌توان به سوالات و ابهامات جوانانی که تحت تأثیر دشمنان اسلام قرار گرفته‌اند، پاسخ داد.

فاطمه زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حوادث اخیر در کشور، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران سبب ایجاد تحولی بزرگ نه تنها در کشور بلکه در جهان اسلام شد و همین تحول نیز سبب دشمنی استکبار جهانی با ایران شده است.

وی با بیان اینکه استکبار به هیچ عنوان موفقیت ایران را تاب نمی‌آورد، افزود: دشمنان اسلام با تلاش‌های ناموفقی که در هشت سال دفاع مقدس انجام داده‌اند، از جنگ نظامی ناامید شده‌اند و در حال حاضر در تلاش برای پیروزی در جنگ نرم هستند و ابزار و امکانات خود را به صورت کامل در این عرصه قرار داده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه تلاش‌های دشمن برای پیروزی در جنگ نرم دارای اشتباهات فراوان محاسباتی است، گفت: هدف دشمن از این جنگ ایجاد محیطی مملو از یأس و ترویج نامیدی در جامعه به خصوص در میان قشر جوان است و با اقداماتی همچون سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات کشور و کم‌ارزش دانستن دستاوردهای انقلاب اسلامی سعی در آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، در حالی که ملت ایران در هر فتنه‌ای پشتیبان نظام و ولایت است.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن به خوبی درک کرده است که تا وقتی مردم ایران پشتیبان ولایت فقیه باشند، هیچ کاری از پیش نمی‌برد، گفت: تمام ابزارهای جنگ رسانه‌ای دشمن در تلاش است که مردم را از ولایت دور کند، در حالی که بصیرت بالای ملت شریف ایران این توطئه را همچون سایر توطئه‌ها خنثی می‌کند.

زارع با اشاره به بحث جهاد تبیین که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بارها نسبت به آن تاکید کرده‌اند، گفت: جهاد تبیین بهترین راهکار برای موفقیت در جنگ رسانه‌ای دشمن است و به این وسیله می‌توان به سوالات و ابهامات جوانانی که تحت تأثیر دشمنان اسلام قرار گرفته‌اند، پاسخ داد.

کد خبر 613874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.