۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
حرکت اتوبوس شادی در سمنان

سرپرست اداره شهر دوستدار کودک سمنان گفت: اتوبوس شادی، پنجشنبه هر هفته میزبان کودکان سمنانی در محله‌های مختلف شهر است.

سمانه محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به همت اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان با همکاری سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری و به‌منظور ترویج شادی و بازی برای کودکان، اتوبوس شادی در راستای شعار «سمنان شهر دوستدار کودک» در محله چهارصد دستگاه مستقر شد.

وی هدف از استقرار اتوبوس را ایجاد شور و نشاط در بین کودکان شهر عنوان کرد و افزود: در اتوبوس سیار شادی، برنامه‌های متنوعی ازجمله انواع بازی‌های فکری و هیجانی، ایستگاه نقاشی و کاردستی برای کودکان دختر و پسر برگزار می‌شود.

سرپرست اداره شهر دوستدار کودک سمنان خاطرنشان کرد: اتوبوس شادی، پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ میزبان کودکان سمنانی در محله‌های مختلف شهر است.

محمدیان تصریح کرد: نگاه ویژه شهرداری سمنان به برنامه‌های کودکان به عنوان آینده‌سازان این مرزوبوم و یکی از اصلی‌ترین بنیان‌های خانواده‌، شرایط شهری آینده‌ساز و شاد را فراهم می‌کند؛ با همین نگاه، برنامه‌های متنوع شهری بر پایه کودکان برنامه‌ریزی شده است و در آینده شاهد توسعه آن خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، اداره دوستدار کودک شهرداری سمنان طی سال‌های اخیر برنامه‌های بسیاری را اجرا کرده است، به نحوی که در سال ۹۸، ۷۳ برنامه، سال ۹۹، ۵۷ برنامه و سال ۱۴۰۰، ۷۸ برنامه برای کودکان و نوجوانان شهر اخلاق برگزار شده است.

کد خبر 613833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.