وضعیت مبلمان شهری منطقه ۹ بهبود یافت

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: نصب و بهبود وضعیت مبلمان شهری با هدف زیباسازی محیط شهر در راستای برطرف‌ساختن نیازهای تفریحی شهروندان و دسترسی آنها به مکان‌های عمومی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال در این منطقه انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: گستردگی وظایف و فعالیت‌های واحد خدمات شهری، نشان از اهمیت این واحد در شهرداری‌ها دارد.

وی با بیان اینکه فرایند نصب مبلمان شهری و ارائه خدمات در سطح شهر مستلزم نیروهای توانمند و تلاشگر حوزه خدمات شهری است، گفت: هر شهروند باید در حفظ و نگهداری این مبلمان شهری، وظیفه‌شناس باشد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نصب و بهبود وضعیت مبلمان شهری با هدف زیباسازی محیط شهری و همچنین در راستای مرتفع ساختن نیازهای تفریحی شهروندان و دسترسی آنها به مکان‌های عمومی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال در این منطقه انجام شد.

وی گفت: مبلمان شهری در راستای خدمت‌رسانی شایسته و به‌منظور گسترش خدمات عمومی و رفاه حال شهروندان، توسط شهرداری ایجاد می‌شود و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نقش اصلی مبلمان شهری در سطح خیابان‌ها و فضاهای شهری ایجاد مکان‌هایی است که زبان ناطق هویت انسان و منظر شهری مطلوب باشد، اضافه کرد: در این عملیات انواع نیمکت و سطل‌های زباله قلکی و دوقلو خریداری و نصب شد.

کد خبر 613767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.