پیشرفت بوستان شهرک زیتون زرند

شهردار زرند گفت: احداث بوستان شهرک زیتون با مساحت ۹۰۰مترمربع شامل وسایل بازی کودکان، وسایل تندرستی، مبلمان پارکی و فضای سبز در سال‌جاری آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در حال ساخت است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات ترمیم و آسفالت نوار حفاری معابر سطح شهر در راستای بهسازی معابر و تسهیل در تردد شهروندان در حال اجرا است.

وی افزود: درحال‌حاضر کار لکه‌گیری معابر سطح شهر زدند با سه اکیپ فعال در حال انجام است.

شهردار زرند از ادامه عملیات بندکشی و ساماندهی جداول تازه نصب شده بلوار فردوسی توسط واحد فنی و عمرانی شهرداری زرند خبر داد و خاطرنشان کرد: کوچه فلسطین سه، کوچه‌های بهشتی هشت و چهار و دو در حال زیرسازی و آسفالت‌ریزی است.

ضیاء‌الدینی از ادامه عملیات فرش‌موزائیک بوستان شهرک زیتون شهر زرند خبر داد و تصریح کرد: بوستان‌های محله‌ای مکمل نشاط و شادابی روحیه شهروندان است و طراحی و ایجاد فضای سبز بخشی از چهره شهر را می‌سازد و یکی از نیازهای ضروری و پدیده‌های مطلوب زندگی شهرنشینی محسوب می‌شود.

وی گفت: شهرداری در راستای اجرای این پروژه، پس از اتمام جدول‌گذاری و موزائیک‌فرش، عملیات کاشت، زیباسازی و نصب ست تندرستی را نیز در دستور کار قرار داد.

شهردار زرند افزود: احداث بوستان شهرک زیتون با مساحت ۹۰۰ مترمربع، شامل وسایل بازی کودکان، وسایل تندرستی، مبلمان پارکی و فضای سبز در سال جاری آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در حال ساخت است.‌

کد خبر 615304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.