تاثیر رفتارهای ترافیکی و توسعه حمل‌ونقل عمومی بر بهبود ترافیک سطح شهر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلاتی در راستای ترافیک سطح شهر، گفت: رفتارهای ترافیکی باید بهتر شود، چرا که این موضوع حدود ۱۵ درصد در ترافیک شهر تاثیرگذار است و ناوگان حمل‌ونقل عمومی باید بهبود و توسعه یابد.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت ترافیک شهر، اظهار کرد: همراهی شهروندان در خصوص ترافیکی که گاهی ممکن است در طول روز درگیر آن باشند، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: آنچه برعهده مدیریت شهری بوده ایجاد زیرساخت‌های لازم برای بهبود حمل‌ونقل و ترافیک شهر است، طبق قانون در اختیار قرار دادن امکاناتی برای پلیس راهور و تهیه و نصب دوربین‌های کنترلی برای استفاده و هدایت بهتر از دیگر وظایف مدیریت شهری است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلاتی در راستای ترافیک سطح شهر، تصریح کرد: رفتارهای ترافیکی باید بهتر شود، چرا که این موضوع حدود ۱۵ درصد در ترافیک شهر تأثیرگذار است، همچنین ناوگان حمل‌ونقل عمومی باید بهبود و توسعه یابد.

وی اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم بین مدیریت شهری و پلیس راهور در راستای ترافیک در سطح شهر اصفهان راهگشا بوده و در حال انجام است، در حال حاضر خیابان به عنوان زیرساخت اصلی و سایر موارد از جمله توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط مدیریت شهری در حال انجام است.

کد خبر 613712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.