مردم یزد به ازای تحویل زباله، اعتبار استفاده از خدمات شهرداری دریافت خواهند کرد

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه نرم‌افزاری خدمات شهرداری گفت: در آینده‌ای نزدیک مردم یزد به ازای تحویل زباله اعتبار استفاده از خدمات شهرداری دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید تجملیان عصر امروز_جمعه بیست‌ونهم مهرماه_ در آئین بهره‌برداری از پروژه بازپیرایی بوستان شاه ابوالقاسم و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی منطقه بافت تاریخی یزد اظهار کرد: کار بازپیرایی این بوستان با سرعت بسیار خوبی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: اقدامات سخت‌افزاری گسترده‌ای از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد انجام گرفته که قابل احساس است، اما فعالیت‌های نرم افزاری نیازمند گذشت زمان برای نتیجه بخشی هستند.

رئیس کمیسیون شهر دیجیتال شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی در حوزه نرم‌افزاری در سطح شهر در نظر گرفته شده است، گفت: آثار فعالیت‌های نرم‌افزاری در آینده‌ای نزدیک در روند دریافت خدمات توسط شهروندان احساس می‌شود.

تجملیان خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات صورت گفته در زمینه بودجه‌بندی است که تلاش شده با استفاده از تکنولوژی مناسب، به سمت عدالت در بودجه حرکت کنیم و از هزینه‌های مناطق کمتربرخوردار و ساکنان این مناطق کاسته شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته این است که مردم با حساب کاربری شهروندی که در گوشی موبایل خود خواهند داشت، در ازای زباله‌ای که به شهرداری تحویل می‌دهند، می‌توانند از برخی خدمات شهرداری به صورت رایگان استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: سامانه‌های رایانه‌ای و اصلاحات فرآیندی فراوانی در حال رخ دادن در سطح شهر یزد است که ارائه خدمات به شهروندان را بهتر و مطلوب‌تر می‌کنند.

کد خبر 613668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.