بافت تاریخی شهر یزد، بیشترین اعتبار در بودجه را دارد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه حفاظت از بافت تاریخی شهر یزد وظیفه همه است، گفت: بافت تاریخی شهر یزد بیشترین اعتبار در بودجه این شهر را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی عصر امروز – جمعه بیست‌ونهم مهرماه - در آئین بهره‌برداری از پروژه بازپیرایی بوستان شاه ابوالقاسم و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی منطقه بافت تاریخی یزد اظهار کرد: شورای اسلامی شهر یزد یکی از مهم‌ترین رسالت‌های خود را حفاظت از بافت تاریخی یزد قرار داده است.

وی تصریح کرد: در این راستا هم از ابتدای شروع به کار دوره جدید مدیریت شهری یزد که یک سال از آن می‌گذرد اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفته و همین اقدامات زمینه رضایت بسیاری از ساکنان این منطقه را به دنبال داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به صورت ویژه در دستور کار شورای شهر و شهرداری یزد بود، گفت: در این راستا تعداد بسیار زیادی پروژه نیمه تمام شهر یزد که برخی از آنها سال‌ها بلاتکلیف مانده بودند تکمیل شد و بخشی از این پروژه‌ها مربوط به بافت تاریخی یزد بود.

سیفی تصریح کرد: برای امسال شورای اسلامی شهر در دوره ششم دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفت و تلاش شد که برای تمام مناطق شهر بودجه مناسبی در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ششم شورای اسلامی شهر یزد در حفاظت از بافت تاریخی یزد، یکی از مناطقی که بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داد، شهرداری ناحیه بافت تاریخی بود.

کد خبر 613664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.