رقابت حیرت‌آور فرنگی‌کار ایران در فینال کاندید بهترین کشتی سال جهان شد

نمایش فوق‌العاده "دانیال سهرابی" ملی‌پوش کشتی‌فرنگی امید ایران در مسابقات جهانی و صید مدال طلا، از سوی اتحادیه جهانی کاندیدای بهترین کشتی سال جهان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان روزهای بیست‌وپنجم تا بیست‌وهفتم مهرماه در شهر پونت‌ودرا کشور اسپانیا برگزار شد و در پایان تیم‌ملی ایران با کسب سه مدال طلا و سه مدال برنز به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه چهار بر صفر و ضربه‌فنی جولیان حورتا از کلمبیا را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر ویلیوس ساویکاس از لیتوانی را از پیش رو برداشت و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر دو و ضربه فنی امانت سامات اولو از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. سهرابی در این مرحله مقابل دیگو چخیکوادزه از گرجستان با نتیجه ۶ بر سه به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۷ بر ۷ هفت مقابل گاگیگ سنجویان از فرانسه به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.

«دانیال سهرابی» کشتی گیر وزن ۶۷ کیلوگرم کشورمان در فینال این وزن در حالی‌که با نتیجه عجیب هفت بر صفر از حریف فرانسوی خود عقب بود در پایان با نمایشی خیره‌کننده و طوفانی با نتیجه ۱۷ بر هفت به برتری دست یافت و به مدال طلای جهان رسید.

اتحادیه جهانی کشتی بدین ترتیب، فینال وزن ۶۷ کیلوگرم و نمایش فوق‌العاده سهرابی را به‌عنوان کاندیدای بهترین کشتی سال جهان انتخاب کرد.

کد خبر 613611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.