جشنواره رسانه‌ای معلولان؛ اقدامی موثر در حوزه فرهنگی کشور

مشاور استاندار اصفهان در امور معلولان گفت: فرهنگ و اخلاق ارکان جامعه هستند و برپایی جشنواره‌هایی همچون جشنواره رسانه معلولان در راستای پیشبرد اهداف رسانه‌ای و فرهنگی شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا رادمهر امروز پنجشنبه_بیست‌وهشتم مهرماه_در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان با عنوان به توان فرهنگ در تالار بهزیستی اصفهان، اظهار کرد: هیچ محدویتی برای جامعه معلولان وجود ندارد و آن‌ها با تلاش و اراده خود ما می‌توانیم را ثابت کرده‌اند.

وی افزود: معلولان باید با بتوانند همچون دیگر اقشار جامعه و شهروندان، توانمندی‌ها و نقاط قوت خود را به جامعه معرفی کرده و مدیران و مسئولان نیز وظیفه دارند آنها را به‌طور ویژه حمایت کنند.

مشاور استاندار اصفهان در امور معلولان، خاطر نشان کرد: شماری از مسئولان به وظیفه خود در ارتباط با معلولان عمل نکرده‌اند که باید این رویه را اصلاح و بازبینی کنند.

وی با تاکید بر دغدغه استاندار اصفهان نسبت به مسائل و مشکلات جامعه معلولان تصریح کرد: فرهنگ و اخلاق ارکان جامعه هستند و برپایی چنین جشنواره‌هایی در راستای پیشبرد اهداف رسانه‌ای و فرهنگی شایسته تقدیر است.

مهر، ماه معلولان

ولی‌الله نصر، مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در ادامه گفت: مهر، ماهی است که طی آن شاهد رویدادها و مناسبت‌های اختصاصی جامعه معلولان و دیگر اقشار مرتبط با بهزیستی هستیم.

وی اظهار کرد: روزها و مناسبت‌های ملی و جهانی همچون عصای سفید، ناشنوایان، سالمندان و بهداشت روان در ماه مهر نامگذاری شده و برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای معلولان نیز در همین ماه برنامه ریزی و اجرا شد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: همه تلاش کارکنان مجموعه اداره کل بهزیستی، ارتقا سطح خدمات و امکانات ویژه جامعه معلولان و توانخواهان است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

بر این اساس، آئین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای معلولان با حضور مسئولانی از جمله مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مناطق محروم، مدیران کل بهزیستی و امور زبنایی استان اصفهان، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مسئولان و کارشناسان فرهنگی و رسانه‌ای، خبرنگاران و خانواده‌های جامعه معلولان از استان‌ها و شهرهای مختلف کشور، در تالار بهزیستی استان اصفهان برگزار شد.

کد خبر 613491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.